• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"توضیحات مدیر عامل مهرانه در مورد عدم قبولی کمک سفارت ژاپن به مهرانه"

"توضیحات مدیر عامل مهرانه در مورد عدم قبولی کمک سفارت ژاپن به مهرانه"

"توضیحات مدیر عامل مهرانه در مورد عدم قبولی کمک سفارت ژاپن به مهرانه"

سلام 

۱-به لطف خداوند متعال و مساعدت همه جانبه و با اخلاص هم استانی های سخاوتمند؛ مهرانه چنان توانمندی و نمو و توسعه یافته که مضاف بر درمان بیماران استان زنجان در بخش رادیوتراپی و شیمی درمانی و پذیرش و میزبانی و اسکان در تهران و زنجان؛ بیماران سایر استانها را نیز تحت پوشش خود قرار داده است. 

۲- مهرانه با پشتوانه مخلصانه مردم شریف و متمول زنجان؛ از پذیرش کمکهای خارجی تحت هر عنوان(جی جی پی) به دلیل عدم وجاهت شرعی سرباز زده است. 

۳- زنجانی ها حداقل در چهار چوب مهرانه خود را جهان سومی نمی دانند و این ادعا را به عینه و به زعم نظر اکثریت بازدیدکنندگان داخلی و خارجی که در مقابل "کار علمی و مردمی در مهرانه" سر تعظیم فرود آورده اند و اذعان داشته اند که مهرانه در ایران و منطقه منحصر بفرد است؛ صحه بر این ادعا، ابراز نظر یک پزشک فوق تخصص و استاد دانشگاه آمریکاست که اعلام کرد: "مشابه کار مهرانه درآمریکا هم وجود ندارد".

۳- حفظ عزتمندی مردم زنجان و صیانت از اعتماد مردم استان زنجان در مسیر مهرانه برای خدمتگزاران مهرانه از اهم واجبات است.

۴- اطمینان داریم که با توجه به توانمندی مردم زنجان اخذ کمک از کشورهای خارجی بازخوردی جز غضب الهی و بی مهری زنجانیها نخواهد داشت.

۵- کمک جهانی کشور ژاپن مخصوص کشورهای فقیر و جهان سومی و محروم است، پیداست پاسخ رد به این مساعدت از مؤسسه توانمندی همچون مهرانه؛ به منظور جلوگیری از اجحاف مسلم و حمایت و نوعدوستی دیگر گونه مهرانه از محرومین سایر کشورهاست. 

۶- خیرین معزز مهرانه؛ شما سرافرازانه و با مباهات نسبت به اعتماد مردمی، خدمت به بیماران، و اولین بودن در بسیاری از امور خیریه شاکر درگاه باعظمت الهی و قدردان مردم فهیم خود باشید و در پیمایش این مسیر مقدس بیش ازپیش با قدم های استوارتر گام بر دارید.

خدمتگزار مهرانه: وثوق

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار