مسئول کمیته تبلیغات مهرانه:
کمیته تبلیغات مهرانه با رویکرد فرهنگی در حوزه ارتقا سطح آگاهی عمومی از بیماری سرطان برنامههای خود را عملی میکند
"مهناز صنعتکار"، مسئول کمیته تبلیغات مهرانه با اشاره به فعالیت واحدهای گرافیک، چاپ و انتشار، تبلیغات مجازی، اس ام اس، نویسندگان، مالی، تابلوهای شهری، اجرائیات، اداری به عنوان زیرمجموعه های کمیته تبلیغات مهرانه طبق چارت تشکیلاتی در سال 96 بر لزوم فعالیت گسترده تبلیغاتی مهرانه در راستای اولویتهای "دارو و درمان" و "آموزش و پیشگیری" تاکید کرد.
وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف برنامهها در دو حوزه نامبرده در نیمسال دوم سال 96، 96 پوستر و بستههای تبلیغاتی در مراکز دارویی و درمانی توسط گروه اجرائیات توزیع شده است، از ارسال 267801 ورد اس.ام.اس با محتوای اطلاع رسانی، پیشگیری، ورزشی و تبلیغاتی ارسال شده است.
لازم به ذکر است کمیته تبلیغات مهرانه از سال 92 این کمیته در قالب کمیته فرهنگی و با هدف انجام تبلیغات محیط شهری و ورزش در جهت معرفی رسالتهای انجمن و همراه کردن مردم با برنامهها آغاز نموده است.
کمیته تبلیغات با تشکیل تدریجی زیرمجموعههای خود نظیر واحدهای اس.ام.اس، نویسندگان، اجرائیات، چاپ و انتشارات، اداری و شهری، مالی و تبلیغات مجازی تا سال 95 در جهت تکلیف تبیین شده حرکت کرد و با ایجاد حس نوعدوستی در بین مردم و جلب حمایت آنان از مبتلایان به سرطان در مسیر اصلی قرار گرفت.
"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"