• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خرداد ماه 1211 قلک مهرانه در دفاتر شهرستانی این مجموعه توزیع شد

مسئول کمیته قلک مهرانه: خرداد ماه ۱۲۱۱ قلک مهرانه در دفاتر شهرستانی این مجموعه توزیع شد

خرداد ماه 1211 قلک مهرانه در دفاتر شهرستانی این مجموعه توزیع شد مسئول کمیته قلک مهرانه:

خرداد ماه 1211 قلک مهرانه در دفاتر شهرستانی این مجموعه توزیع شد 

"مینا ارغوانی‌فرد"، مسئول کمیته قلک مهرانه از توزیع 12 قلک زمینی، 424 قلک مهر و 785 قلک رومیزی در دفاتر 12 گانه تحت پوشش مهرانه به جز مرکز زنجان در خرداد ماه سال 97 خبر داد.

از سال 85 که مهرانه بر پایه مهر نشأت گرفته از منطق خیران زنجانی تشکیل شد امیدهای یخ‌زده بیماران مبتلا به سرطان استان با گرمای محبت انسان‌هایی از جنس آسمان به شادی مبدل گردید.


مهرانه واژه‌ای آشنا در بین مردم زنجان و حتی کشور است، زنجانی‌ها حدود 12 سال است که در وسع و توان مالی، فکری، علمی و تخصص خود به بیماران خسته از شیمی‌درمانی و رادیوتراپی که در کنار آن درد بی‌پولی امانشان را بریده بود یاری می‌کنند.


در حال حاضر حدود 120 هزار خیر زنجانی مفتخر به این هستند که در کلینیک تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان که آئینه‌ای از مهر انسان به همنوع است در کاستن درد و رنج و آمال بیماران شهری و روستائی از سراسر ایران اسلامی و حتی خارج از کشور مؤثر واقع شوند.


با توجه به این‌که شفافیت در تمامی بخش‌ها و واحدهای انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از اصول اصلی بنیانگذاران و دست‌اندرکاران این مجموعه است، کمیته قلک مهرانه که از آبان ماه سال 89 با تصمیم هیئت مدیره و با مسئولیت مینا ارغوانی‌فرد به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است این مهم را از همان‌ آغازین ماه‌های خود در دستور کار قرار داده است.


این کمیته در چارچوب اصول تعیین شده از سوی دفتر مرکزی مهرانه، توزیع قلک رومیزی در سطح مقاطع مختلف تحصیلی و جمع‌آوری آن‌ها را در اردیبهشت ماه سال 90 در دستور کار جدی قرار داده است. 


 به گفته "مینا ارغوانی فرد" برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های مرتبط با کمیته قلک در راستای اهداف مهرانه اعم از طراحی انواع قلک‌ها، تعداد قلک‌های مورد نیاز، نحوه سفارش‌گیری، برنامه‌ریزی پخش و جمع‌آوری قلک، شمارش وجوه قلک و صدور قبوض، ثبت و واریز وجوه حاصله به حساب انجمن مهرانه، همکاری و همفکری با روابط عمومی در جهت ارائه طرح های تبلیغاتی و برگزاری جلسات با محوریت قلک از جمله اهداف این کمیته می‌باشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار