• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جزئیات کلیه خدمات دارو و درمان و معیشت مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان در سال 96 منتشر شد

جزئیات کلیه خدمات دارو و درمان و معیشت مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان در سال ۹۶ منتشر شد

جزئیات کلیه خدمات دارو و درمان و معیشت مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان در سال 96 منتشر شد

جزئیات کلیه خدمات دارو و درمان و معیشت مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان در سال 96 منتشر شد

مدیرعامل مهرانه: از 8300 میلیون تومان کمک خیرین به مهرانه 8100 میلیون تومان به صورت مستقیم به سفره بیمار وارد شد

مدیرعامل مهرانه گفت: همشهریان گرامی در سال قبل 8 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک نقدی به حساب مهرانه واریز کرده‌اند که مبلغ 8 میلیارد و 100 میلیون تومان آن مستقیما به سفره بیمار وارد شده است.

"مهندس وثوق"، مدیرعامل مهرانه با اشاره به نشست سالانه هیئت امنا در جمعه 22 تیر 97 و ارائه گزارشات مربوط به فعالیت‌ کمیته‌ها و واحدهای ذیربط مجموعه و سایر اقدامات صورت گرفته در سال 96 اظهار کرد: بر اساس آمارهای وصولی 5822 فقره پرونده در دفتر مرکزی تشکیل شده است.

وی تعداد پرونده‌های متشکله مربوط به بیماران ساکن میانه آذربایجان شرقی، تکاب آذربایجان غربی و بیجار کردستان در سال قبل را 200 فقره اعلام کرد و با اشاره به دفعات کمک‌ این مجموعه به بیماران در 5508 مورد افزود: میزان کمک‌های دارو و درمان رایگان ارائه شده به بیماران تحت پوشش مهرانه 81.5 درصد به ثبت رسیده است.

مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه در 900 مورد در راستای خدمت رسانی در حوزه معیشت به بیماران هدف در سال 96، 100 میلیون تومان توسط مهرانه هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اسکان رایگان بیماران سراسر کشور در دو مهمانسرای مهرانه در زنجان و تهران به ترتیب 86000 و 12500 نفر روز بیمار پذیرش شده‌اند.

وی در مورد خدمات رادیوتراپی رایگان کلینیک تخصصی مهرانه در سال 96 و پذیرش 2625 بیمار از بدو تاسیس کلینیک، تعداد پذیرش صورت گرفته در سال 96 در این مرکز را 725 مورد عنوان کرد.

مهندس وثوق با اشاره به پذیرش بیمار در درمانگاه کموتراپی مهرانه از ابتدای مهر 96 با هزینه بالغ بر 3 میلیارد تومان تصریح کرد: در نیمسال دوم سال قبل، 520 بیمار از خدمات شیمی‌درمانی کلینیک تخصصی مهرانه بهره‌مند شدند.

وی همچنین هزینه تخفیف در بخش رادیوتراپی و شیمی درمانی مهرانه را 4 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام و به برنامه آتی کلینیک در افتتاح آزمایشگاه فوق تخصصی اشاره کرد.

مدیرعامل مهرانه گریزی هم به برنامه‌های سلامت محور این مجموعه در حوزه آموزش و پیشگیری زد و با اشاره به حضور 28000 نفری دانش آموزان در کلاس‌های تغذیه سالم این مجموعه در طول سه سال اجرای برنامه پیشگیری و توزیع میان وعده‌های سالم بین آنان اضافه کرد: از این میزان 7355 دانش آموز در سال 96 تحت پوشش آموزش مهرانه قرار گرفتند.

وی ورزش را یکی از ارکان مهم برای پیشگیری از سرطان دانست و با اشاره به برگزاری منظم ورزش در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته تصریح کرد: سال قبل 5280 نفر در ورزش عمومی مهرانه حضور داشته‌اند.

مهندس وثوق ضمن قدردانی از خدمتگزاران مهرانه در شهرستان‌های تحت پوشش، تعداد نفرات شرکت‌کننده در برنامه‌های آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان در شهرستان‌های تابعه در سال 96 را 16553 نفر اعلام کرد.

بنیانگذار مهرانه برپایی همایش خیرین زنجانی در برج میلاد تهران با حضور 200 نفری در آبان 96 و گلریزان برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان انجمن و جمع‌آوری کمک‌های مالی چشمگیر، افتتاح دفتر مهرانه در شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی، راه‌اندازی بازدید مجازی از کلینیک در سایت رسمی این مجموعه و راه‌اندازی قسمت انگلیسی سایت مهرانه را از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذار صورت گرفته در سال قبل اعلام کرد.

وی با اشاره بهجذب 2000 نفری خیرین جدیدالورود در سال 96 تعداد ساعات کار خیرین در مهرانه به صورت کاملا افتخاری را 74110 ساعت اعلام کرد و گفت: سال قبل 24951 نفر روز خیر در مهرانه حضوری مؤثر داشته اند.
مدیرعامل مهرانه با اشاره به بازدید 2100 نفر از همشهریان و مقامات استانی و ملی از کلینیک تخصصی مهرانه در سال 96 از درج تنها 500 مورد خبر در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات، تولید و ضبط 1186 ساعت برنامه مختلف صوتی و تصویری و تکثیر 4000 انواع دی.وی.دی و سی.دی تبلیغاتی و آموزشی، ارسال حدود 200 هزار اس.ام.اس، فعالیت گسترده در فضای مجازی، فعالیت پررنگ در 12 دفتر شهرستانی مهرانه و حضور هماهنگ و گسترده دانشجویان و برپایی بازارچه بزرگ مهرانه و فعالیت هزاران خیر نیک اندیش در قالب واحدها و کمیته‌های مستقل با هدف خدمت به بیماران خبر داد.

وی با اشاره به پخش و تخلیه انواع قلک مهرانه در سطح گسترده جهت تامین هزینه‌های دارو و درمان بیماران در بین مردم اضافه کرد: هزینه 5 ماه پذیرایی بیماران ساکن مهمانسرای مهرانه در زنجان و هزینه 11 ماه پذیرایی بیماران ساکن مهمانسرای مهرانه در تهران توسط خیرین گرامی در سال 96 تامین شده است.

مهندس وثوق از خرید مهمانسرای مهرانه تهران به مبلغ 2 میلیارد تومان در سال 96 نیز اشاره داشت و افزود: سال قبل 9700 مورد انواع بنر و تاج گل در مراسمات مناسبتی در کمیته بنر مهرانه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در بدنه مهرانه کمیته های تبلیغات، مددکاری، منابع انسانی، بانوان، قلک، شهرستان ها، جذب مشارکت های مالی، بنر،آموزش و پیشگیری، واحد آموزش تحصیلی، حسابداری، سایت، روابط عمومی، سمعی بصری، امور درمان در قالب دفاتر مرکزی، قلک، بانوان، حدیدیان و کلینیک تخصصی و مهمانسرای مهرانه تهران فعالیت می‌کنند گزارش عملکرد کمیته ها و واحدهای مهرانه در سال های 96 را تشریح کرد و گفت: کمیته ها و واحدها با زیرگروه‌های مربوطه با برنامه‌ریزی های مدون برنامه های مدنظر سال 97 را طبق زمان بندی به صورت مکتوب گردآوری کرده‌اند.
وی با اشاره به اهدای گاراژ موسوی از طرف خیر بزرگوار حاج سیدآل‌یاسین موسوی به مهرانه به مبلغ برآوردی 8 میلیارد و 600 میلیون تومان که برای کارهای دفتری و نمایشگاهی مهرانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: همشهریان گرامی در سال قبل 8 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک نقدی به حساب مهرانه واریز کرده‌اند که مبلغ 8 میلیارد و 100 میلیون تومان آن مستقیما به سفره بیمار وارد شده است.

مدیرعامل مهرانه خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی می توانند تمامی عملیات مالی مهرانه را به صورت کاملا شفاف و مفصل در سایت مهرانه به آدرس http://www.mehranehcharity.ir/ ملاحظه فرموده و در صورت داشتن سئوال با شماره تلفن های 024-33781912-15 تماس حاصل فرمایند.

وی ادامه داد: افتخار داریم که با نظرات سازنده خود در تمام زمینه‌های فعالیت اعم از امدادرسانی به بیماران، کلینیک رادیوتراپی، مهمانسراها، مسائل مالی، برنامه‌های پیشگیری و تبلیغاتی خدمتگزاران مهرانه را قرین لطف خود قرار دهید.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار