• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل مهرانه: مهرانه به لطف خدا و حمایت خیرین نیازی به حمایت جهانی "جی.جی.پی" ندارد

با صدور نامه‌ای به سفارت ژاپن صورت گرفت؛ مدیرعامل مهرانه: مهرانه به لطف خدا و حمایت خیرین نیازی به حمایت جهانی "جی.جی.پی" ندارد

با صدور نامه‌ای به سفارت ژاپن صورت گرفت؛

مدیرعامل مهرانه: مهرانه به لطف خدا و حمایت خیرین نیازی به حمایت جهانی "جی.جی.پی" ندارد

مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه توسعه تشکل‌های مردم نهاد همچون مهرانه در کل کشور آرزوی قلبی ماست به اعلام آمادگی ژاپن برای حمایت مالی از مهرانه زنجان تحت عنوان برنامه جهانی (جی.جی.پی) اشاره کرد و با صدور نامه‌ای مبنی بر عدم قبول دریافت حمایت‌های مالی مهرانه از ژاپنی‌ها گفت: با نامه‌ای مکتوب به سفارت ژاپن اعلام کردیم که مهرانه به لطف خدا و با حمایت همه جانبه مالی و معنوی مردم خیر زنجان هیچ نیازی به کمک‌های بین‌المللی ندارد و در حال حاضر به عنوان یک پایگاه قوی حمایتی و نه وابسته و نه نیازمند به کمک، به بیماران مبتلا به سرطان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

مدیرعامل مهرانه 22 تیر 97 در نشست با اعضای هیئت امنای مهرانه که در محل سالن جلسات رادیوتراپی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره 3 نفر از اعضای مرحوم شده هیات امنای مهرانه با بیان اینکه ما خیرین جایگاه فعلی در مهرانه را شکرگذار لطف خدا هستیم، تصریح کرد: با صراحت اعلام می کنیم که وظیفه خود را در قبال انسان ها انجام می دهیم و این لطف و عنایت الهی است که نصیب اعضای هیئت امنا و مدیره و تمامی دست اندرکاران شده است.

وی با عنوان" کار سنتی خیریه را تبدیل به کار سیستمی کرده ایم و با حضور در لایه های مردمی انسان ها را به درجه های یک و 2 تقسیم نکرده ایم " خدمت به انسان را وظیفه خطیر مهرانه دانست.

مهندس وثوق شفاف سازی را از حساسیتهای مهرانه اعلام کرد و با تشریح عملکرد سال 96 کمیته‌ها و واحدهای ذیربط مهرانه در حوزه تشکیل پرونده، خدمات دارو و درمان، ارتباط با رسانه‌ها و مطبوعات، تبلیغات، سمعی و بصری، قلک، بنر، ثبت سیستماتیک تمامی وجوه نقدی و کمک‌های غیرنقدی در واحد حسابداری، آموزش و پیشگیری، منابع انسانی و ... به پذیرش رایگان بیماران مبتلا به سرطان در مهمانسراهای این مجموعه در زنجان و تهران اشاره کرد.

وی خدمت به بیماران را از اولویت‌های اصلی مهرانه دانست و گفت: مهرانه جهت خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان و با توجه به عدم حمایت بیمه‌ها از بیماران مبتلا به سرطان و جلوگیری از هر گونه فشار اقتصادی به آنان به مدت 4 ماه ساخت و سازهای توسعه‌ای خود را متوقف کرد.

مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه توسعه تشکل‌های مردم نهاد همچون مهرانه در کل کشور آرزوی قلبی ماست به اعلام آمادگی سفارت ژاپن برای حمایت مالی از مهرانه زنجان تحت عنوان برنامه جهانی (جی.جی.پی) اشاره کرد و با صدور نامه‌ای مبنی بر عدم قبول دریافت حمایت‌های مالی مهرانه از ژاپنی‌ها گفت: با نامه‌ای مکتوب به سفارت ژاپن اعلام کردیم که مهرانه به لطف خدا و با حمایت همه جانبه مالی و معنوی مردم خیر زنجان هیچ نیازی به کمک‌های بین‌المللی ندارد و در حال حاضر به عنوان یک پایگاه قوی حمایتی و نه وابسته و نه نیازمند به کمک، به بیماران مبتلا به سرطان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

وی با اعلام اینکه "بروکراسی فلج کننده اداری جایی در مهرانه نخواهد داشت" به حضور پررنگ خیرین در دفاتر مهرانه و فعالیت های آنان در امور دفتری و اداری مجموعه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه 90 درصد سرطان ها‌ قابل پیشگیری و درمان است به تدوین برنامه‌های حوزه پیشگیری در 4 آیتم اشاره کرد و با توجه به نقش مهم ورزش در ارتقا سطح سلامت جامعه پیشنهاد کرد تا ساخت مجموعه فرهنگی-ورزشی مهرانه از سوی هیئت امنا مورد موافقت قرار گیرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"




آخرین اخبار