• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور هفتگی 600 تا 650 نفری خیرین در دفاتر مهرانه

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در همایش خیرین ابهری اعلام کرد؛ حضور هفتگی 600 تا 650 نفری خیرین در دفاتر مهرانه

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در همایش خیرین ابهری اعلام کرد؛

حضور هفتگی 600 تا 650 نفری خیرین در دفاتر مهرانه 

"منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی که به نمایندگی از مسئولین مجموعه مهرانه با همراهی خانم سهرابی، قائم مقام کمیته در  همایش خیرین در ابهر حضور یافته بود، حضور 4200 نفری ابهری ها در کارگاه های پیشگیری از سرطان مهرانه را گامی در راستای نیل به اهداف سلامت محور مهرانه دانست که در سایه تلاش خیرین دفتر مهرانه ابهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به هدف گذاری های مهرانه در عرصه های تغذیه سالم، ترویج ورزش در بین مردم تصریح کرد: در راستای تشکیل کلاسهای تغذیه سالم 28900 دانش آموز از سال 94 تا پایان اردیبهشت 97 در زنجان از خدمات مهرانه بهره‌مند شده‌اند.

فیروزه با بیان اینکه هر هفته 600 تا 650 خیر در دفاتر مهرانه فعالیت می کنند، اضافه کرد: بر اساس آمارها در سال قبل، خیرین به میزان 84300 ساعت حضوری فعال داشته‌اند با این اوصاف 28500 خیر روز در مهرانه امورات محوله را اداره و اجرا کرده است که از پایبندی خیرین به اصول انسانیت حکایت دارد.

وی منابع انسانی منسجم را اعتبار هر خیریه ای دانست و با اشاره به افق و چشم انداز مهرانه و با مطرح کردن این سئوال که چرا با وجود خیرین یکدلی در ابهر مهرانه باید در دفتر استیجاری خدمت به همنوع را اشاعه دهد؟ از حاضرین خواست تا فعالیتهای فیزیکی پررنگی در خدمت به بیماران مبتلا به سرطان مهرانه داشته باشند.

"روابط عمومی انجمن خیرین مهرانه"
آخرین اخبار