• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کار خیر در مهرانه برایم همچون چراغی پرنور است تا در تاریکی‌های پس از مرگ مسیر اصلی را طی کنم

خیر و مسئول امور بانکی انجمن مهرانه؛ کار خیر در مهرانه برایم همچون چراغی پرنور است تا در تاریکی‌های پس از مرگ مسیر اصلی را طی کنم

کار خیر در مهرانه برایم همچون چراغی پرنور است تا در تاریکی‌های پس از مرگ مسیر اصلی را طی کنم خیر و مسئول امور بانکی انجمن مهرانه؛

کار خیر در مهرانه برایم همچون چراغی پرنور است تا در تاریکی‌های پس از مرگ مسیر اصلی را طی کنم

آقای "اکبر عندلیبی" بازنشسته بانک که به مدت 9 سال مهرانه را برای انجام کار خیر انتخاب کرده است از ساعت 8 صبح همانند یک کارمند در کمیته قلک حضور می‌یابد و همراه با سایر همکاران خیرش پول‌های خرد واریزی به قلک‌های مجموعه را تخلیه و به صورت دستی شمارش می‌کند.

وی در کمیته قلک مسئولیت امور بانکی را بر عهده دارد و روزانه پول‌های خرد سالم اعم از اسکناس و سکه شمارش شده را برای واریز به حساب مهرانه نزد بانک می‌برد.

این خیر زنجانی که در پایان هر هفته پولهای فرسوده خارج شده از قلک‌های مهرانه را جهت واریز به حساب مهرانه به بانک مقصد تحویل می‌دهد معتقد است، همین که بیماران مبتلا به سرطان با وجود مهرانه دغدغه مالی ندارند و بدون هیچ استرسی پروسه درمان خود را در مراکز درمانی طی می‌کنند برایش کافیست.

آقای عندلیبی که از طریق بازرس مالی مهرانه، آقای بهاریان مهرانه را شناخته است هدف از حضور مؤثر خود در کمیته قلک را عاقبت‌بخیری خود می‌داند و می‌گوید: خدمت در مهرانه در آخرت برایم همچون چراغی پرنور خواهد بود تا در تاریکی‌های پس از مرگ مسیر اصلی را طی کنم.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار