• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

انتظار داریم با زبان تیز و گویای هنر کارهای بزرگ انجام گرفته در مهرانه در سطح جامعه منعکس شود

مدیرعامل مهرانه در جمع هنرمندان زنجانی؛ انتظار داریم با زبان تیز و گویای هنر کارهای بزرگ انجام گرفته در مهرانه در سطح جامعه منعکس شود

مدیرعامل مهرانه در جمع هنرمندان زنجانی؛

انتظار داریم با زبان تیز و گویای هنر کارهای بزرگ انجام گرفته در مهرانه در سطح جامعه منعکس شود

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه ظهر پنجشنبه 10 خرداد 97 در جمع اعضای خانه هنرمندان استان زنجان با عنوان" مدیریت مرکز رادیوتراپی که خدمات 100 درصد رایگان را با حمایت 120 هزار خیر زنجانی به بیماران سرتاسر کشور ارائه می کند هنر است"، گفت: زبان هنر زبان تیز و گویاست که می تواند در مسیر معرفی مهرانه بکار گرفته شود.

وی با بیان" انتظار داریم با زبان تیز و گویای هنر کارهای بزرگ انجام گرفته در مهرانه در سطح جامعه منعکس شود" اضافه کرد: مهرانه از فعالیت گروه های هنری و موسیقی حمایت می کند و حاضر است سالن همایش های بین المللی خود را برای تمرین این گروه ها به متولیان امر اختصاص دهد.

رحمان پرچگانی، رئیس هیئت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان نیز مهرانه مجموعه ای از آثار بزرگ هنری دانست و گفت: ورود عزتمندانه و صادقانه مردم برای تشکیل مجموعه ای همچون مهرانه ارزشمند است، ولی واقعیت آن که جای هنرمندان برای حمایت از این مجموعه خالیست هر چند تابلوها و اثرهای نفیس آقایان توابی و مهدیون در جای جای مهرانه قابل مشاهده است.

این مسئول با بیان اینکه به دنبال تبیین جایگاه خانه هنرمندان به عنوان  نظام هنری شهر هستیم، ادامه داد: خانه هنرمندان استان زنجان درصدد است تا برنامه های حوزه پیشگیری از سرطان و سایر بیماری ها را با تولید و ساخت انیمیشن فرهنگ اصلاح الگوی مصرف را در بین مردم اشاعه دهد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای ارتباط دوسویه خانه هنرمندان و مهرانه جهت پیشبرد اهداف تصریح کرد: اقدام زنجانی ها در ساخت مهرانه گامی در جهت اجرای اصل 44 مدنظر رهبری بوده است، دولت تا زمانی که کارها را به مردم واگذار نکرده است در پیشبرد اهداف از قبل تهیه شده موفقیت آنچنانی کسب نخواهد کرد.

همچنین آقای توکلی از دست اندرکاران کمیته هنرمندان مهرانه با اشاره به تشکیل این کمیته به همت جمعی از هنرمندان در اواخر سال 96 ابراز کرد: در حال حاضر کمیته هنرمندان با هدف پیشبرد اهداف به صورت تخصصی تشکیل شد در قالب 9 کارگروه با عضویت 110 نفر در محل ساختمان حدیدیان فعالیت می کند که در تلاشیم تا پایان سال این میزان به 1000نفر عضو برسد.

در پایان هر یک از هنرمندان حاضر در جلسه برای ارتباط تنگاتنگ مهرانه و خانه هنرمندان نظرات خود را بیان کردند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار