• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آرزو داشتم در زنجان مجموعه ای همچون محک داشته باشیم/برای محقق شدن آرزویم قلبا خوشحالم

خیر مقیم آمریکا و بانی ساخت سرای نیکان مهرانه زنجان؛ آرزو داشتم در زنجان مجموعه ای همچون محک داشته باشیم/برای محقق شدن آرزویم قلبا خوشحالم

آرزو داشتم در زنجان مجموعه ای همچون محک داشته باشیم/برای محقق شدن آرزویم قلبا خوشحالم خیر مقیم آمریکا و بانی ساخت سرای نیکان مهرانه زنجان؛

آرزو داشتم در زنجان مجموعه ای همچون محک داشته باشیم/برای محقق شدن آرزویم قلبا خوشحالم

"طاهره مهدوی" خیر مهرانه ای و یکی از فرزندان نیک اندیش مرحوم مهدوی، بنیانگذار دانشگاه علوم پزشکی زنجان که به نیت احسان برای پدرشان اقدام به احداث سرای نیکان (مهمانسرای مهرانه در زنجان) با زیربنای حدود 2000 مترمربع در سه طبقه با 21 سوئیت 3 تختخوابی با استانداردهای هتل 4 ستاره در اوایل دهه 90 کردند روز یکشنبه 30 اردیبهشت 97 همراه با اعضای خانواده برای مشاهده هدیه ماندگار خانوادگی شان از مهرانه بازدید کرد.
 
وی که هم اکنون مقیم آمریکاست، ضمن تقدیر از مدیریت قوی حاکم بر مهرانه اظهار کرد: سعادت داشتم که به همراه آقای رضا قائمی، پسر عمه ام که بانی کار خیر پدر، من و خواهرانم بودند از کلینیک تخصصی مهرانه بازدید کنم.

وی با بیان اینکه از تمامی مردم زنجان به دلیل کار بزرگی که با حمایت از انجمن مهرانه حامی واقعی مبتلایان به سرطان  هستند تشکر می کنم، تصریح کرد: مهرانه را از طریق پسر عمه و خواهرم که در ایران هستند مهرانه را شناختم که سبب خیر شد.

این خیر مهرانه ای با اشاره به طراحی های منحصربفرد داخلی مهمانسرا، سالن همایش های بین المللی، رادیوتراپی و شیمی درمانی و ... گفت: سالهای متمادی است که به زنجان رفت و آمد می کنم ولی کار به این شیکی، تمیز و زیبایی ندیدم.

وی با اشاره به پاکیزگی فضای مهمانسرا با وجود استفاده بیش از 4 سال تصریح کرد: چه مردمان نیک سرشتی داریم که رسم امانت داری را به جا آورده اند، این مهمانسرا به گونه ای مرتب است گویا کسی تابحال وارد آن نشده است.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار