• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

با حضور نخبگان، صنعتگران، متخصصان و پزشکان مهرانه را تاسیس کردیم که پشتوانه 100 درصد مردمی دارد

مسئول کلینیک مهرانه در بازدید مدیرعامل بانک رسالت کشور: با حضور نخبگان، صنعتگران، متخصصان و پزشکان مهرانه را تاسیس کردیم که پشتوانه ۱۰۰ درصد مردمی دارد

با حضور نخبگان، صنعتگران، متخصصان و پزشکان مهرانه را تاسیس کردیم که پشتوانه 100 درصد مردمی دارد مسئول کلینیک مهرانه در بازدید مدیرعامل بانک رسالت کشور:

 با حضور نخبگان، صنعتگران، متخصصان و پزشکان مهرانه را تاسیس کردیم که پشتوانه 100 درصد مردمی دارد

"مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه چهارشنبه 26 اردیبهشت 97 در بازدید مدیرعامل بانک رسالت کشور، مدیرعامل شعب بانک رسالت استان و جمعی از کارکنان این مجموعه ضمن ارائه گزارشی از تجهیزات استقرار یافته در این مرکز با بیان اینکه زیبایی های معنوی مهرانه مرهون حضور خالصانه مردم زنجان در این مجموعه است، اظهار کرد: با حضور نخبگان، صنعتگران، متخصصان و پزشکان مهرانه را تاسیس کردیم که پشتوانه 100 درصد مردمی دارد.

وی با عنوان "به همت پروردگار و همراهی خیرین توانسته ایم در دفتر مرکزی زنجان 6600 بیمار را تحت پوشش قرار دهیم"، خاطرنشان کرد: مهرانه کاری کرده که دیگر هیچ خانواده ای به دلیل بیماری فرش یا خودروی زیر پای خود را نفروشد.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه آموزش و پیشگیری را از اهداف بشردوستانه مهرانه در کنار خدمات دارو و درمان به بیماران اعلام کرد.

مهندس گرانمایه با بیان اینکه در مرکز رادیوتراپی مهرانه از دارا و ندار مبلغی بابت خدمات و اسکان از بیمار اخذ نمی شود، عنوان کرد: مسئولین مهرانه این مجموعه را در اتاقک شیشه ای قرار داده اند و سعی دارند از میراث گرانبهای خیرین زنجان به شایستگی نگهبانی کنند.

وی با اشاره به فعالیت مهمانسرای مهرانه در حوزه خدمت به مبتلایان به سرطان کشور و اسکان رایگان آنان افزود: با عزت و کرامت بیماران مبتلا به سرطان کل کشور که برای مراجعه به تهران مراجعه می کنند را در مهمانسرای مهرانه تهران اسکان می دهیم.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار