20 اردیبهشت 1397
3166 بازدید
مدیرعامل مهرانه در نشست صمیمی با کادر درمانی و اجرایی کلینیک تخصصی این مجموعه؛
هیچ شکایت مردمی از نحوه خدماترسانی پرسنل مهرانه به مدیریت مجموعه ارجاع نشده است/تکریم ارباب رجوع؛ رسالت اصلی مهرانهایها
"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه عصر چهارشنبه 19 اردیبهشت 97 در نشست صمیمی با کادر درمان و اجرایی کلینیک تخصصی مجموعه ضمن تاکید بر لزوم رفتار و کردار مناسب از سوی کارکنان و کارمندان مهرانه در برخورد با مراجعهکنندگان افزود: زحمات تمامی دوستان اعم از خیرین و خیرکارمندان سبب شده تا نام مهرانه در کل کشور بر سر زبان ها باشد.
وی با اشاره به ساختار نظام مند حاکم در تمامی دفاتر مهرانه ابراز کرد: در طول 42 ماهی که کلینیک تاسیس شده هیچ شکایت مردمی به مدیریت ارجاع نگردیده که این مهم حاکی از متفاوت بودن چارچوبهای مهرانه در بین مراکز درمانی است.
مهندس وثوق تکریم کامل مردم را از وظایف اصلی مهرانه ای ها دانست و گفت: خیرینی که مهرانه را حمایت می کنند هم با چنین انتظاراتی ما را همراهی کرده و میکنند و ما به عنوان نماینده خیرین زنجانی به این مهم پایبندیم.
در این نشست که با حضور مهندس گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی و محمدرضا معینی، مدیر داخلی برگزار گردید، هر یک از پرسنل حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"