• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه به دور از حواشی و صرفا برای حمایت از مبتلایان به سرطان و کاهش دغدغه های خانواده ها تاسیس گردیده است

مسئول کمیته شهرستان‌های مهرانه در نشست با اعضای هیئت اجرایی ایجرود: مهرانه به دور از حواشی و صرفا برای حمایت از مبتلایان به سرطان و کاهش دغدغه های خانواده ها تاسیس گردیده است

مسئول کمیته شهرستان‌های مهرانه در نشست با اعضای هیئت اجرایی ایجرود:


مهرانه به دور از حواشی و صرفا برای حمایت از مبتلایان به سرطان و کاهش دغدغه های خانواده ها تاسیس گردیده است

"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان های مهرانه پنجشنبه 30 فروردین 97 در نشست با آقایان محمود عبداللهی، ابراهیم نظری و عباس دخت هاشمی از خیرین و دست اندرکاران مجموعه در ایجرود با بیان وظایف هیئت اجرایی دفاتر انجمن برای اعضا اظهار کرد: در وهله نخست ضروری است جهت پیشبرد اهداف خیرانه مهرانه چارت تشکیلاتی این مجموعه در سطح کوچک و به ترتیب اولویت تشکیل و مسئولین کمیته ها و واحدها انتخاب گردند.

وی ایجاد فضای مناسب جهت عملی کردن برنامه های خدمات رسانی را از وظایف اصلی هر ارگانی دانست و گفت: برای استقرار محل ثابت و بکارگیری یک نیروی کار ثابت اقدامات مربوطه از سوی دست اندرکاران دفتر مهرانه ایجرود صورت گیرد.

کاوندی با بیان اینکه تمامی کمکهای نقدی و غیرنقدی خیرین باید در راستای شفافیت های مالی مهرانه ثبت و ضبط گردد، از خیرین خواست جهت سیاست گذاری های مشخص و درست مجموعه نسبت به جلب حمایت های اقشار مختلف مردم برای حضور در دفتر و واگذاری امور به داوطلبین کار خیر اقدام نمایند.

مسئول کمیته شهرستان های مهرانه با عنوان "مهرانه به دور از حواشی و تفکرات جهت دار صرفا برای حمایت از مبتلایان به سرطان و برداشتن بار سنگین مالی به آنان و کاهش دغدغه های خانواده ها تاسیس گردیده است" ابراز کرد: فرهنگ حاکی در مهرانه فعالیت داوطلبانه خیرین با دیدگاه های مختلف در کنار هم و نیت مشترک که همان اخلاص است، می باشد.

وی ضمن تشریح فعالیت های کمیته ها و واحدها و اشاره به حیطه کاری آن ها تصریح کرد: ضروری است تا در کنار خدمت رسانی به درمان مبتلایان به سرطان، برنامه های سلامت محور در حوزه آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان را با ترتیب و آماده سازی بسترهای مناسب  را فراهم آورید.

وی با اشاره به صدور 1650 قبض ماهانه در زنجان برای خیرین توسط واحدها ماهانه کمیته جذب مشارکت های مالی مهرانه افزود: مردم زنجان به دلیل شفاف سازی های مهرانه است که به این مجموعه اعتماد دارند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار