• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با مسئولین و دست اندرکاران این مجموعه در سلطانیه:

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با مسئولین و دست اندرکاران این مجموعه در سلطانیه: " تاکید بر لزوم تشکیل واحد "گنبد سلطانیه"با هدف بهره مندی از ظرفیت های گردشگری و توریستی این شهر تاریخی

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با مسئولین و دست اندرکاران این مجموعه در سلطانیه:


مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با مسئولین و دست اندرکاران این مجموعه در سلطانیه:

" تاکید بر لزوم تشکیل واحد "گنبد سلطانیه"با هدف بهره مندی از ظرفیت های گردشگری و توریستی این شهر تاریخی

به گزارش روابط عمومی انجمن مهرانه، منیره فیروزه به همراه خانم سهرابی قائم مقام این کمیته دوشنبه 27 فروردین 97 از دفاتر این مجموعه در سلطانیه و خدابنده بازدید کردند.

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با دست اندرکاران این کمیته در سلطانیه و مدیر اجرایی مربوطه با بیان اینکه سرطان جزو بیماریهای خاص محسوب نمی شود تا مشمول کمکهای دولتی گردد، عنوان کرد: با این اوصاف خیرین و دلسوزان مهرانه در دفاتر 13 گانه باید به منظور جذب کمکهای نقدی و معنوی برای حمایت همه جانبه اقدام نمایند که در این میان تشکیل تیم منسجمی از منابع انسانی بهترین راهکار برای تحقق اهداف بشردوستانه یاد شده می باشد.

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه ثبت حضور خیرین در دفتر را لازمه کار برای مدیریت نیروی انسانی خیر دانست و تاکید کرد تمامی حرکتهای مثبت خیرین ولو ریز به صورت مکتوب گردآوری شده و آرشیو گردد چرا که توجه به این موضوع سبب روشن شدن تمامی برنامه ها و اقدامات مجموعه می گردد.

فیروزه ثبت 29 فرم عضویت در دفتر مهرانه سلطانیه در عرض 3 سال فعالیت این دفتر را ناکافی دانست و درخواست تلاش مجدانه از سوی مسئولین امر این شهرستان شد.

وی ادامه داد: پس از تکمیل فرمهای عضویت از سوی خیر پیشنهاد می گردد از طریق سیستم ارسال پیامک، پیام خوش آمدگویی به خیرین ارسال شود.

مسئول کمیته منابع انسانی پیشنهاد کرد: فرم های عضویت در اماکن فرهنگی و ورزشی با هدف بهره گیری از توانمندیهای معلمان و مربیان توزیع گردد چرا که جذب آنان در مهرانه سبب ایجاد پل ارتباطی بین آنان و مبتلایان به سرطان نیازمند به آموزش تحصیلی و تسهیل در حضورشان در استخرها و باشگاه های ورزشی می شود.

وی اضافه کرد: باید میزان اطلاع رسانی های مهرانه به گونه ای باشد تا خیرین تصور نکنند که مهرانه برای جلب مشارکت های مالی شان به سمت آنان آمده چرا که این مجموعه معتقد است در حوزه تبلیغات شهری و اجرای برنامه ها به صورت نظام مند بیشتر به افکارشان نیازمند است.

فیروزه تصریح کرد: برای نزدیکی قلب های مهرانه های استان زنجان و مناطق تابعه ضروری است تا ماهانه حداقل یکبار برنامه ریزی های لازم برای بازدید شهروندان و علاقمندان به کار خیر از کلینیک تخصصی مهرانه مورد توجه مسئولین دفاتر قرار گیرد.

وی با عنوان "خدمت به بیمار باید در راس امور قرار گیرد"، افزود: اگر با نیت خالصانه به مهرانه آمده ایم باید تنها برای برطرف شدن موانع پیش روی مبتلایان به سرطان گام برداریم و برای اداره امور و انجام کارهای محول شده به صورت هدفمند اقدام نمائیم.

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های گردشگری و توریستی سلطانیه و گنبد تاریخی واقع در این شهر خاطرنشان کرد: جذب دانشجویان گردشگری و میراث فرهنگی می تواند سبب تسهیل در تحقق این امر شود.

همچنین وی پیشنهاد کرد تا واحدی مجزا برای گنبد سلطانیه در زیرمجموعه تشکیل شده و حتی بروشورهای ویژه با تصاویر گنبد و مهرانه توسط تبلیغات مرکزی تهیه گردد.


وی ضمن تاکید بر لزوم تشکیل هفتگی جلسات با تمامی دست اندرکاران کمیته ها و واحدهای دفتر سلطانیه و تنظیم صورت جلسه ‌های مربوطه با اشاره به قرارگیری در آستانه ماه بارک رمضان ابراز کرد: پیشنهاد می‌شود تا به منظور همراهی مبتلایان به سرطان و برطرف کردن موانع و مشکلات مالی آنان در درمان عزیزانشان کمک های نقدی خیرین را برای کمک به مبتلایان به سرطان در ایام خاصی از سال نظیر ماه مبارک رمضان که در آستانه ورود به این ماه عزیز قرار داریم سرازیر کنید.

خانم سهرابی نیز به عنوان قائم مقام کمیته منابع انسانی با اشاره به اهمیت بازدید خیرین و داوطلبان فعالیت در دفاتر مهرانه از کلینیک و آشنایی آنان با رسالت‌ها و اهداف مجموعه گفت: برای تحقق این امر لازم است تا بازدید را از خیرین دفتر خود آغاز نمائید.

سمیه کلانتری، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه سلطانیه نیز ضمن ابراز علاقمندی برای تحقق اهداف مهرانه طبق چارت تشکیلاتی مجموعه در تمامی دفاتر افزود: منابع انسانی مهرانه در سلطانیه با همراهی دلسوزان دفتر منسجم می شود.

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه پس از سلطانیه در جمع دست اندرکاران این کمیته و مدیر اجرایی مربوطه دفتر مهرانه در خدابنده نیز حضور یافت و وجود خیرینی همچون آقای عسگری به عنوان مسئول کمیته منابع انسانی در بدنه مهرانه خدابنده را که از مسئولان آموزش و پرورش بوده و سابقه مدیریت در این دستگاه را داشته اند را نقطه عطفی برای عملی شدن برنامه های دفتر دانست و خاطرنشان کرد: مهرانه به حضور چنین نیروهای داوطلبی نیازمند است.وی اضافه کرد: ضروری است تا داوطلبین به ویژه جوانان را برای حضوری پررنگ در فعالیتهای مهرانه آماده و ترغیب کنیم.

فیروزه تاکید کرد: ضروری است تا برای شفافیت در کارها، تعداد ساعات فعالیت خیرین و حضور در برنامه ها به صورت منسجم و دقیق ثبت گردد.

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه با بیان اینکه "هنر کمیته منابع انسانی این است که بدون صرف هزینه حمایت خیرین را برای پشبرد برنامه های تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی این مجموعه بکار گیرد" بر لزوم حضور پررنگ مهرانه ای ها در مراسمات مذهبی و قرآنی سطح شهرستان و توزیع فرم های عضویت و بروشورها و بسته های تبلیغاتی و فرهنگی و پیشگیری انجمن، برپایی بازارچه های سلامت هر 3 ماه یکبار با بهره مندی از پتانسیل های بانوان خیر و بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه که می تواند در ترغیب خیرین و شهروندان خدابنده ای کارساز باشد، تاکید کرد.

علی الله عسگری، مسئول منابع انسانی مهرانه خدابنده نیز در این جلسه با بیان اینکه تعداد فرم عضویت موجود در دفتر خدابنده 167 مورد می‌باشد، معرفی جایگاه مهرانه در بین مردم خدابنده را از اولویت‌های اساسی دفتر و کمیته منابع انسانی معرفی کرد.

آقای بکشلو، مدیراجرایی مهرانه خدابنده نیز با اشاره به راه‌اندازی دفتر مهرانه در سجاسرود و هدف‌گذاری برای بازگشایی دفتر در نورآباد و زرین آباد که در مجموع شامل 24 هزار خانوار می باشند، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مربوط به تقویت کمیته منابع انسانی و حضور پررنگ خیرین در این دفتر، فرهنگیان بازنشسته را در کمیته آموزش و پیشگیری به عنوان دست اندرکار و مسئول انتخاب کرده ایم.

مسئولین دفتر مهرانه خدابنده پس از صحبت های مسئول کمیته منابع انسانی و تشریح وظایف این کمیته اظهار داشتند از برخی وظایف و حیطه کاری منابع انسانی نظیر معرفی خیرین و مسئولان باشگاه ها، سالن های ورزشی، مجریان برنامه، قنادی ها و ... به کمیته ها و واحدهای مربوطه جهت معرفی بیماران یا اجرای برنامه های مجموعه  مطلع نبوده اند و برای تحقق برنامه‌ها تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

همچنین مقرر شد به منظور بهبود روند کاری مربوط به تقویت منابع انسانی دفاتر هر 2 ماه یکبار اقدامات صورت گرفته در قالب صورت جلسه‌ها احصاء و مراتب به دفتر مرکزی گزارش گردد.

آخرین اخبار