• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"اقدامات صورت گرفته در مهرانه سابقه و پیوست مذهبی و فرهنگی دارد"

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری؛ "اقدامات صورت گرفته در مهرانه سابقه و پیوست مذهبی و فرهنگی دارد"

"اقدامات صورت گرفته در مهرانه سابقه و پیوست مذهبی و فرهنگی دارد" نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری؛

"اقدامات صورت گرفته در مهرانه سابقه و پیوست مذهبی و فرهنگی دارد"

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار مدیرعامل مهرانه و اعضای هیئت مدیره این مجموعه که جمعه 17 فروردین 97 در محل دفتر ایشان برگزار گردید، اظهار کرد: "کاری که در مهرانه انجام می‌شود همان کاری است که اهل بیت (ع) انجام می‌دادند، ما بر این باوریم که در مجموعه مهرانه کار مذهبی و اعتقادی انجام می‌شود".

وی با بیان اینکه در ترویج و تبلیغ کار خیر و گروهی مهرانه می‌تواند به عنوان الگوی نمونه معرفی شود، تاکید کرد که برای نهادینه شدن فرهنگ کار نیک ضروری تا الگوها و خیرین انجمن به مردم و جامعه معرفی شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "هر کاری برای معرفی این مجموعه نیاز باشد انجام می‌دهم"، اضافه کرد: به مردم اعلام کنید که اقدامات صورت گرفته در مهرانه سابقه و پیوست مذهبی و فرهنگی دارد.

در ابتدای این دیدار نیز "مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه ضمن تشریح خدمات این مجموعه در حوزه "دارو و درمان" در مدت 12 سال ابراز کرد: مهرانه در کنار خدمات 100 درصد رایگان رادیوتراپی به مبتلایان به سرطان سرتاسر کشور، به صورت رایگان همراه با تهیه وعده‌های غذایی رایگان (صبحانه، ناهار، شام) بیماران را پذیرش می‌کند.

وی با بیان اینکه مهرانه با اعتقاد به شعار "پیشگیری بهتر از درمان است" به تدوین برنامه های سلامت محور در 4 حوزه "ورزش، تشکیل کارگاه ها و کلاس های پیشگیری از سرطان سینه ویژه بانوان، برگزاری کلاس های تغذیه سالم در مدارس، پیشگیری از استعمال سیگار و دخانیات و ترویج تولید، توزیع و مصرف محصولات سالم" اشاره کرد.

"رسول احدی"، مسئول واحد روابط عمومی مهرانه نیز در این دیدار به عملی شدن فرمایش مرحوم آیت الله حائری شیرازی در خصوص کاشت نهال بنام هر خیر در مجموعه (جمعه 17 فروردین 97) اشاره کرد و خواستار برگزاری جلسات بزرگ ملی و بین المللی مذهبی فرهنگی و قرآنی از سوی حجت‌الاسلام دولابی در مجموعه مهرانه شد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار