• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری کارگاه آموزشی "پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه" مهرانه با حضور 23 نفر از بانوان زنجانی

برگزاری کارگاه آموزشی "پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه" مهرانه با حضور ۲۳ نفر از بانوان زنجانی در این کارگاه که عصر سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ با تدریس " شهره جوادی" کارشناس خیر کمیته آموزش و پیشگیری انجمن مهرانه در محل کمیته بانوان مجموعه برگزار گردید، ۲۳ نفر از بانوان زنجانی حضور یافتند.

برگزاری کارگاه آموزشی "پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه" مهرانه با حضور 23 نفر از بانوان زنجانی برگزاری کارگاه آموزشی "پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه" مهرانه با حضور 23 نفر از بانوان زنجانی

در این کارگاه که عصر سه شنبه 10 بهمن 96 با تدریس " شهره جوادی" کارشناس خیر کمیته آموزش و پیشگیری انجمن مهرانه در محل کمیته بانوان مجموعه برگزار گردید، 23 نفر از بانوان زنجانی حضور یافتند.

خانم جوادی ضمن تاکید بر لزوم توجه بانوان به نکات و علائم سرطان سینه عنوان کرد: سعی کنید اگر دچار اضافه وزن هستید آن را کاهش دهید چرا که تحقیقات ثابت کرده است توجه به ورزش می تواند عامل مهمی در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها به ویژه سرطان باشد.

علاوه بر این در ابتدای برگزاری کارگاه "مینا ارغوانی فرد"، مسئول کمیته بانوان مهرانه با ارائه خلاصه گزارشی از فعالیت های خیرانه صورت گرفته در دفاتر 6 گانه انجمن در شهر زنجان از آنان برای حضور پرشور در فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی کمیته دعوت کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار