• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئولین کمیته های "منابع انسانی" و "مددکاری" از دفاتر "هیدج" و "صائین قلعه" مهرانه بازدید کردند

به منظور پیشبرد اهداف مهرانه در شهرستان ها و مناطق تابعه؛ مسئولین کمیته های "منابع انسانی" و "مددکاری" از دفاتر "هیدج" و "صائین قلعه" مهرانه بازدید کردند

مسئولین کمیته های "منابع انسانی" و "مددکاری" از دفاتر "هیدج" و "صائین قلعه" مهرانه بازدید کردند به منظور پیشبرد اهداف مهرانه در شهرستان ها و مناطق تابعه؛


مسئولین کمیته های "منابع انسانی" و "مددکاری" از دفاتر "هیدج" و "صائین قلعه" مهرانه بازدید کردند


در این سفر که روز چهارشنبه 20 دی ماه 96 صورت گرفت، خانم‌ها منیره فیروزه و ملیحه قدیمی به عنوان مسئولین کمیته‌های منابع انسانی و مددکاری مهرانه در ابتدا با حضور در دفتر این مجموعه در شهر "هیدج" در نشست با تعدادی از خیرین و دست اندرکاران ذیربط با عنوان این که "لازم است تا دست اندرکاران این دفتر نسبت به معرفی مهرانه به صورت چهره به چهره اقدام نمایند" بر لزوم ساماندهی امور از جمله کمیته بندی و واحدبندی طبق چارت تشکیلاتی مجموعه تاکید کرد.


وی با پیشنهاد تدوین برنامه سالانه با درج دقیق، زمان و روز و تاریخ از سوی خیرین فعال دفتر مهرانه هیدج خطاب به جمع حاضر گفت: مهرانه یک کتاب یازده ساله است در نتیجه با اعتقاد به اینکه موسسات مردم نهاد "خیرپرور" هستند لازم است تا دفاتر مهرانه در شهرستان ها و مناطق تابعه از تجارب دفتر زنجان در راستای پیشبرد اهداف بهره مند گردند.


فیروزه با تاکید بر لزوم بهره مندی از خلاقیت های داوطلبین عنوان کرد: از پل های ارتباطی برای جذب خیرین در تمامی مراسمات و برنامه‌های خارج از مهرانه بهره مند شوید تا بتوانید منابع انسانی خود را تقویت کنید.


وی با اشاره به تکمیل 180 فرم عضویت و اعلام همکاری داوطلبانه در دفتر مهرانه هیدج تصریح کرد: "در حال حاضر با وجود اعلام همکاری 180 نفر از شهروندان هیدجی با دفتر مهرانه این شهر، با 10 نفر نیرو کار می کنید که ضروری است پس از تشکیل کمیته ها و واحدها این افراد در کارگروه ها و زیرمجموعه های کمیته ها و واحدهای مربوط جذب شوند".


"ملیحه قدیمی"، مسئول کمیته مددکاری مهرانه با اشاره به تشکیل حدود 48 پرونده مربوط به بیماران هیدجی در مهرانه از یکسان سازی این پرونده‌ها با ایجاد پرونده های مجازی در دفاتر مهرانه خبر داد و گفت: این مهم در تهیه بانک اطلاعاتی دقیق و منسجم بیماران شهرستانی در مرکز و شهرستان مربوطه دارای دفتر مهرانه نقش مهمی را ایفا کرده است.


همچنین پس از اتمام بازدید از دفتر مهرانه هیدج، مسئولین منابع انسانی و مددکاری جمع خیرین و مسئولین کمیته‌های مجموعه در دفتر صائین‌قلعه حضور یافتند.


ملیحه قدیمی، مسئول کمیته مددکاری مهرانه در این بازدید با بیان اینکه ضروری است از اقدامات لازم جهت سیستماتیک کردن پرونده‌های متشکله در این مجموعه خبر داد و با عنوان " به دلیل تهیه بانک اطلاعاتی دقیق و صحیح در مهرانه ضروری است تا مسئولین امر بازدید از منازل را با دقت انجام دهند" تصریح کرد: کمیته مددکاری مهرانه سالانه حداقل 4 بار نسبت به توزیع سبدکالا به بیماران تحت پوشش این مجموعه اقدام می‌نماید.


وی در پاسخ به اظهارات یکی از خیرین مبنی بر "برخی از بیماران مبتلا به سرطان به دلیل عدم اطلاع از وجود انجمنی به نام مهرانه با صرف هزینه‌های هنگفتی برای درمان به استان‌های همجواز نظیر قزوین می‌کنند" تاکید کرد تا دفتر مهرانه صائین‌قلعه باید در ابتدای تبلیغات خود نسبت به معرفی مهرانه در سطح مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مطب‌ها و داروخانه‌ها اقدام نماید تا پزشکان و کارکنان این مراکز به عنوان رابطی خیر، بیماران را برای درمان به انجمن مهرانه معرفی نمایند چرا که به گفته مدیرعامل مهرانه، انجمن برای یافتن بیماران مبتلا به سرطان ذره بین به دست است.


"منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی نیز در این جلسه بانوان خانه دار را مدیران نمونه دانست و تاکید کرد برای برنامه های تبلیغی و فرهنگی ضروری است از ظرفیت آنان استفاده کرد.


وی ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی از توانمندی و تجارب بازنشستگان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و آموزش تصریح کرد: برای معرفی مهرانه باید در تمامی سطوح، تمامی اقشار جامعه با هر سطح و طبقه اجتماعی را بسیج کرد.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار