در نشست شورای تبلیغات انجمن مهرانه مطرح شد؛
سال قبل بیش از 50 مدرسه در سطح شهر زنجان با محتوای "آموزش و پیشگیری" دیوارنویسی شد/ دفاتر مهرانه در شهرستان ها و مناطق تابعه این مجموعه، فعالیت های تبلیغاتی را در سطح کوچک توسعه دهند
مهناز صنعتکار، مسئول کمیته تبلیغات مهرانه در این نشست که سه شنبه 28 آذر 96 با حضور مسئولین و نمایندگان کمیته تبلیغات در شهرستان ها و مناطق تابعه انجمن برگزار گردید، تاکید کرد: بر اساس توانمندی های دفاتر این مجموعه ضروری است تا تبلیغات مرکزی در اشل کوچک در شهرستان ها و مناطق تابعه توسعه و انتشار یابد.
وی با اشاره به فعالیت واحدهای گرافیک، چاپ و انتشار، تبلیغات مجازی، اس ام اس، نویسندگان، مالی، تابلوهای شهری، اجرائیات، اداری به عنوان زیرمجموعه های کمیته تبلیغات مهرانه طبق چارت تشکیلاتی، اعلام کرد: در واحد اجرائیات با رایزنی با مسئولین امر، در داروخانه ها، کلینیک ها و مطب ها، بسته های آموزشی حاوی بروشورهای تبلیغاتی و آموزشی مهرانه در سطح شهر زنجان به همت 20 نفر خیر توزیع گردید.
صنعتکار "تبلیغات" را مهم ترین رکن هر مجموعه ای دانست و عنوان کرد: مطالب و شعارهای مرتبط با اهداف، رسالت و فعالیت های مهرانه در کانال های مجازی این مجموعه در شهرستان ها و مناطق تابعه درج گردد.
"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"