• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نخستین دوره مسابقات "دومینو" انجمن مهرانه در دانشگاه های زنجان برگزار می شود

با مشارکت کانون های مهر دانشگاه ها؛ نخستین دوره مسابقات "دومینو" انجمن مهرانه در دانشگاه های زنجان برگزار می شود

نخستین دوره مسابقات "دومینو" انجمن مهرانه در دانشگاه های زنجان برگزار می شود با مشارکت کانون های مهر دانشگاه ها؛

نخستین دوره مسابقات "دومینو" انجمن مهرانه در دانشگاه های زنجان برگزار می شود

سمیرا قربانی، مسئول کانون های مهر دانشگاه های زنجان مهلت ثبت نام برای علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات را 4 تا 17 آذر ماه اعلام کرد و گفت: عواید حاصل از ثبت نام دانشجویان در این مسابقات به نفع بیماران مبتلا به سرطان هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به محل های ثبت نام نخستین دوره مسابقات دومینوی مهرانه افزود: خیرین این کانون در کمیته قلک مهرانه؛خیابان صفا،کوچه شهید قزلباش(نهضت سابق)،پلاک 5، دانشگاه زنجان؛مسیر دانشکده به سلف،ضلع غربی سالن غدیر،درب سبز رنگ،کانون مهر،دانشگاه آزاد؛ سایت امام، دانشکده سهروردی،دست راست ،طبقه اول، کانون مهر و آدرس مراجعه دانشجویان دانشگاه آزاد در واحد اعتمادیه،  فاز یک طبقه همکف،راهرو سمت راست، دانشگاه علوم پزشکی؛دانشکده دندانپزشکی،طبقه یک، جنب اسانسور ،کانون مهر و دانشگاه پیام نور؛ساختمان انسانی،طبقه دوم آماده ثبت نام علاقمند به شرکت در این مسابقات می باشند.

وی همچنین عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه نیز می توانند از طریق ارتباط با ادمین @iasbs_mehr_charity   نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

قربانی با بیان اینکه مسابقات در ٣ مرحله مقدماتی،نیمه نهایی و نهایی در روزهای ٢٢-٢٣-٢٤-٢٥ اذر ماه برگزار خواهد شد، در مورد شرایط و نحوه ثبت نام نیز گفت: ثبت نام بصورت تیم های3 تا 5 نفره بوده و هزینه ثبت نام برای هر فرد ١٠ هزار تومان می باشد که در صورت مراجعه حضوری به محل های یاد شده مبلغ به صورت نقدی و در صورت تمایل به ثبت نام غیرحضوری باید این مبلغ را به شماره کارت انجمن مهرانه 6037 9911 9951 0854 واریز نمایند، لازم به ذکر است که ثبت نام از طریق تلگرام فقط توسط همین آی دی ( @domino_admin )انجام میشود،بعد از ارائه مشخصات و شماره پیگیری پرداخت،اطلاعات شما ثبت خواهد شد. 

وی زمان برگزاری دوره ی اموزشی رایگان توسط استاد خبره در این زمینه را 8 تا 20 آذر اعلام کرد و گفت: "کاربردی بودن از مهمترین ویژگی های دوره برای شرکت کنندگان گرامی است،در این دوره نحوه نواوری در مسابقه و جدول نحوه امتیازدهی داوران مسابقه   شرح داده خواهد شد، کارگاه ها  در تاریخ های ١٨-٢٠ اذر برگزار میشود، که هرتیم ٤ ساعت در این دوره حضور خواهد داشت".

قربانی با بیان اینکه روز افتتاحیه و قرعه کشی جهت زمان بندی مسابقات، ٢١اذر ماه می‌باشد، خاطرنشان کرد: مسابقات در ٣ مرحله مقدماتی،نیمه نهایی و نهایی در روزهای ٢٢-٢٣-٢٤-٢٥ اذر ماه برگزار خواهد شد.

وی زمان اختتامیه مسابقات را ٢٥ آذر ماه عنوان کرد و با بیان اینکه جوائز تیم اول، دوم و سوم به ترتیب  یک و نیم، یک میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است، افزود: پشتیبانی مالی نخستین مسابقات دومینوی مهرانه در دانشگاه‌های زنجان موسسه زبان آینده گرا می‌باشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار