در آبان 96؛
بیش از 200 دی.وی.دی تبلیغاتی مهرانه در واحد سمعی بصری تهیه شد
محسن ملهونی، مسئول واحد سمعی بصری مهرانه با اشاره به مونتاژ 15 کلیپ مربوط به مهرانه و همایش برج میلاد این مجموعه در مدت زمان یاد شده با بیان اینکه ساخت اثرات تولیدی در قالب فیلم و کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی و پخش آن در ویژه برنامههای مربوطه در مرکز همایشهای بینالمللی مهرانه از وظایف این واحد است، تبلیغ گسترده و جامع را گامی مهم در راستای به تصویر کشیدن پویایی مهرانه دانست.
ملهونی بکارگیری تجهیزات نوین و به روز را گامی موثر در تبلیغات عنوان کرد و گفت: معرفی مهرانه با ساختن کارهای تولیدی و انعکاس فعالیتهای این انجمن در قاب تصویر یکی از وظایف مهم واحد سمعی بصری است که تا به امروز تلاش شده است به این مهم جامه عمل پوشانده شود.
"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"