• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فعالیت‌های تبلیغی مهرانه در اماکن گردشگری زنجان پررنگ‌تر می‌شود/ توزیع 4 هزار بسته تبلیغاتی در مراکز خرید

فعالیت‌های تبلیغی مهرانه در اماکن گردشگری زنجان پررنگ‌تر می‌شود/ توزیع ۴ هزار بسته تبلیغاتی در مراکز خرید

فعالیت‌های تبلیغی مهرانه در اماکن گردشگری زنجان پررنگ‌تر می‌شود/ توزیع 4 هزار بسته تبلیغاتی در مراکز خرید 

مهناز صنعتکار، مسئول کمیته تبلیغات انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کمیته در شهریور و مهر 96 تصریح کرد: واحد "اس ام اس" این کمیته در شهریور و مهر ماه سال جاری به ترتیب 15 هزار و 986 و 16 هزار و 802 مورد پیامک با محتوای اطلاع‌رسانی، ورزشی و پزشکی مورد تائید کمیته‌ها و واحدهای ذیربط مجموعه به شهروندان زنجانی ارسال گردیده است.

وی با اشاره به اهمیت "ورزش" در برنامه‌های حوزه پیشگیری مهرانه ابراز کرد: بر این اساس کمیته تبلیغات از ابتدای تشکیل واحد ورزش به مدت 2.5 سال است که در حوزه اطلاع‌رسانی ورزش صبحگاهی در زمان‌های مقرر مبادرت کرده است.

صنعتکار با اشاره به همکاری مطلوب ادارات و دستگاه‌های اجرایی با کمیته تبلیغات مجموعه مهرانه در زنجان تصریح کرد: با همکاری واحد چاپ و انتشار، حضور هنرمندان ملی در مرکز رادیوتراپی مهرانه از سال 89 تا ابتدای سال 96 و دیدگاه های آنان در مورد این انجمن در قالب یک جمله و در کتابی تحت عنوان " کتاب هنرمندان" گردآوری گردید.

وی ادامه داد: در همایش برج میلاد مهرانه 2 هزار کتاب هنرمندان تهیه و چاپ شده بین میهمانان حاضر توزیع گردید.

مسئول کمیته تبلیغات مهرانه با اشاره به توزیع کاتالوگ، بروشور و انواع بسته های تبلیغی در اماکن توریستی و خرید زنجان توسط واحد اجرائیات این کمیته از توزیع حدود 4 هزار بسته تبلیغاتی مهرانه خبر داد و گفت: در فاز بعدی ارتباط با داروخانه ها، مطب های پزشکان، فروشگاه ها تحت پوشش فعالیت های تبلیغی قرار می گیرند.

صنعتکار با اشاره به استقرار 3 نمایشگر و 4 تابلو شهری مهرانه در نقاط پرتردد سطح زنجان گفت: روزانه 36 شعار و جمله با مضامین تبلیغی در این تلویزیون  و تابلوهای شهری در معرض دید عموم قرار می گیرد، البته هر 15 روز محتوای جملات و شعارها تغییر می یابد.

صنعتکار با اشاره به فعالیت 24 ساعته کانال رسمی این مجموعه که زیرنظر کمیته تبلیغات مهرانه فعالیت می کند، تصریح کرد: در این کانال کلیه اخبار رسمی مهرانه مربوط به دفاتر تابعه این مجموعه در شهرستان های داخل و خارج استان و مهمانسرای مهرانه تهران درج می شود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار