حل مشکل بیمار از دغدغههای اصلی کمیتهها و واحدهای مهرانه است
منیره فیروزه، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با مسئولین و دست اندرکاران این کمیته در ابهر و سایر خیرین شهرستان با بیان اینکه در وهله نخست و پس از تکمیل فرم عضوگیری این مجموعه از سوی داوطلبان پیامک خوش امدگویی به وی ارسال می گردد، ابراز کرد: انجام کارهای سیستماتیک نظیر ثبت اس ام اس های خوش امدگویی، تماس با اشخاص و دعوت برای حضور در جلسه معارفه و تشریح فعالیت های 11 ساله مهرانه به صورت خلاصه و ثبت تعداد تماس های تلفنی از جمله اقداماتی است که در پروسه جذب خیر در این کمیته صورت می گیرد.
وی با عنوان اینکه کمیته منابع انسانی مهرانه از ظرفیت های تمامی اقشار جامعه و صرفا با دغدغه حل مشکل بیمار در جهت نائل شدن به اهداف این مجموعه نسبت به وظایف خود اقدام می کند، افزود: بر این باوریم ساعات طلایی عمر خود را ترجیح میدهد به مهرانه اختصاص دهد.
در پایان سیدرضا رضوی، مسول کمیته قلک مهرانه ابهر و فریبا ملک قصابی از خیرین این دفتر از سوی مسول کمیته منابع انسانی مهرانه مرکزی با دریافت لوحی تقدیر شدند.
همچنین مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه به نمایندگی از دفتر مرکزی از کمیتهها و واحدهای انجمن خیریه مهرانه در ابهر و نحوه خدماترسانی به مبتلایان به سرطان بازدید کرد و نکات ضروری برای بهبود در خدماترسانی و تبلیغات را ارائه کرد.
"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"