• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه با دست اندرکاران دفتر ابهر برگزار شد

نشست مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه با دست اندرکاران دفتر ابهر برگزار شد

نشست مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه با دست اندرکاران دفتر ابهر برگزار شد

مسعود صفری، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه ابهر در این نشست که ظهر سه شنبه 16 آبان 96 با عنوان "حدود 2 ماه است که این کمیته در دفتر مهرانه ابهر به شکل فعال می باشد" به انجام اقداماتی نظیر تهیه خط تلفن و مهر مجزا برای کمیته منابع انسانی ابهر اشاره کرد و جذب خیر را از اولویت های مهم دانست و گفت: در تلاشیم تا با جذب مصطفی مرسلی،  نماینده مردم ابهر در مجالس چهارم و ششم زمینه را برای حضور نخبگان و مسئولان فراهم نماییم.

وی با اشاره به اهداء 1000 متر زمین توسط اقای احمد کتابیان و برادران در مراسم گلریزان مهرانه در برج میلاد از انجام  اقدامات لازم جهت واگذاری برای ساخت دفتر ابهر خبر داد.

وی با بیان اینکه آقای مرسلی، نماینده اسبق مردم ابهر در دو دوره مجلس شورای اسلامی قول های لازم برای کمک و جذب کمک برای ساخت دفتر مهرانه ابهر را داده است به اهدای زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع توسط یکی از خیرین این شهرستان به انجمن اشاره کرد.

وی با پیشنهاد این که به منظور آشنایی شهروندان ابهری با اهداف و رسالت های مهرانه ضروری است هر 2 ماه یکبار بازدید از مرکز رادیوتراپی مهرانه صورت گیرد، تصریح کرد: در نخستین اقدام در سوم آذر به احتمال زیاد نخستین گروه بازدیدکننده متشکل از اصناف و اتحادیه ها را در دستور کار قرار داده ایم. 

صفری با اشاره به برنامه ریزی های لازم جهت برپایی نمایشگاه برای جذب خیر عضوگیری و معرفی اهداف مهرانه در ابهر در خواست کرد تا بانک اطلاعاتی برای ثبت تعداد جمع اوری خیرین جذب شده و فعالیتهای صورت گرفته، قلک های توزیع شده در مدت فعالیت مهرانه ابهر در 4 سال با همراهی دفتر مرکزی زنجان تهیه گردد.

وی با بیان اینکه حدود 40 نفر همکاری می کنند 170 نفر فرم عضوگیری کرده اند، به کمبود نیروی انسانی در این دفتر اشاره کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار