• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تشریح کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و میهمانان دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها، شهرها و مناطق تابعه تحت پوشش مهرانه در مراسم گلریزان ایتن مجموعه در برج میلاد (5 آبان 96)؛

تشریح کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و میهمانان دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها، شهرها و مناطق تابعه تحت پوشش مهرانه در مراسم گلریزان ایتن مجموعه در برج میلاد (۵ آبان ۹۶)؛

تشریح کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و میهمانان دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها، شهرها و مناطق تابعه تحت پوشش مهرانه در مراسم گلریزان ایتن مجموعه در برج میلاد (5 آبان 96)؛ تشریح کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و میهمانان دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها، شهرها و مناطق تابعه تحت پوشش مهرانه در مراسم گلریزان ایتن مجموعه در برج میلاد (5 آبان 96)؛

در سومین همایش انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) با عنوان "حمایت و پیشگیری" در برج میلاد، مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین ابهری به ترتیب 72 میلیون و 200 هزار و 8 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام گردید. اهدای یک هزار متر مربع به ارزش 8 میلیارد ریال از سوی برادران کتابیان از جمله این کمک‌ها بود.

در این مراسم خیرین خرمدره‌ای 50 میلیون تومان به منظور تجهیز شیمی‌درمانی مهرانه این شهرستان اختصاص دادند که بنا به اظهارات لیلا صباغی، مدیر اجرایی دفتر مهرانه خرمدره پس از ارزیابی‌های تخصصی و کارشناسی از محل موردنظر هزینه موردنیاز برای تجهیز 100 میلیون تومان براورد شد که خیرین تعهد کردند مابقی هزینه را تقبل کنند.

یکی از خیرین سلطانیه به نام اقای محمود غفاری، با اعطای قطعه زمینی برای استقرار دفتر این مجموعه و در جهت خدمت‌رسانی به مبتلایان به سرطان به ارزش 60 میلیون تومان در نظر گرفت. 

اعضای شورای شهر قیدار نیز یک باب ساختمان با هدف پیگیری برنامه‌ها و رسالت‌های بشردوستانه مهرانه به این مجموعه هدیه کردند.

همچنین خیرین میانه با اهدای 70 میلیون تومان به این مجموعه از مبتلایان به سرطان حمایت کردند. 

اقای بهمنش از خیرین تکابی نیز با اهدای زمینی برای ساخت دفتر مهرانه در این شهرستان از برنامه‌های این مجموعه در استان آذربایجان غربی پشتیبانی کردند.

آقایان نظامعلی صالحی و علی صالحی از خیرین هیدجی نیز برای پرداخت اجاره بهای دفتر مهرانه در این شهر به ترتیب شش ماه و یک ماه اعلام آمادگی کردند.

خیرین شهرهای دندی، صائین‌قلعه و شهرستان‌های طارم، ماهنشان و بیجار استان کردستان و سایر خیرین و میهمانان مراجعه‌کننده از تمامی نقاط استان زنجان و مقیم پایتخت نیز از طریق دستگاه‌های پوز نسبت به کمک مالی به بیماران تحت پوشش این مجموعه و حمایت از اهداف مهرانه در حوزه درمان و سلامت اقدام و از طریق فرم‌های همیاری نیز مبلغ نقدی و غیرنقدی موردنظر خود را برای اختصاص دادن به انجمن اعلام کردند.
آخرین اخبار