• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پذیرش 523 نفر روز بیمار در مهمانسرای مهرانه زنجان

پذیرش 523 نفر روز بیمار در مهمانسرای مهرانه زنجان

پذیرش 523 نفر روز بیمار در مهمانسرای مهرانه زنجان

مهندس جواد گرانمایه، مسئول کلینیک رادیوتراپی انجمن خیریه مهرانه با اشاره به پذیرش 523 نفر روز بیمار در مهمانسرای مجموعه مهرانه در زنجان در این مدت خاطرنشان کرد: 18 تن از بیماران اسکان یافته در شهریور جهت ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان به آنان از سایر استان ها به این مرکز مراجعه کردند.

مهندس گرانمایه با اشاره به روند پذیرش وادامه درمان بیماران در این مرکز گفت:    دریافت معرفی نامه ازپزشک معالج مبنی برنیازبه رادیوتراپی، تشکیل پرونده اعم از دریافت مدارک (معرفی نامه بیمه های تکمیلی،شماره پرونده مهرانه)، کپی دفترچه بیمه، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی پاتولوژی،شرح عمل، کپی رادیوگرافی،سونوگرافی،اسکن وسایر مدارک پزشکی مرتبط، تکمیل فرم رضایتنامه، ثبت درسیستم نرم افزاری کلینیک،  انجام CT-simulation  قبل ازشروع درمان،  طراحی درمان توسط واحد فیزیک پزشک و پزشکان متخصص رادیوتراپی ( به دلیل اهمیت طراحی درمان در اولین جلسه مراجعه، لذا زمان انتظار بیمار در اولین جلسه بسیار طولانی تر از سایر جلسات در مان خواهد بود.)و در نهایت  شروع درمان توسط پزشکان مربوطه به ترتیب پروسه درمان مراجعه کنندگان در مرکز رادیوتراپی مهرانه می باشد.

وی با بیان این که در زمان اولین مراجعه برای شروع درمان ساعت مراجعه روزانه به بیمار اطلاع داده می شود، افزود: البته  در صورت عدم وجود معرفینامه از پزشک معالج ، بیمار به آقای دکتر محبوبی و یا خانم دکتر واشقانی درمحل کلینیک ارجاع میشود ودرصورت نیاز به رادیوتراپی طبق تشخیص پزشکان،  پرونده رادیوتراپی تشکیل می گردد.

مهندس گرانمایه با اشاره به تشکیل 45 پرونده جدید در شهریور 96 در شهریور 96 در این کلینیک عنوان کرد: از ابتدای آغاز به کار مرکز رادیوتراپی مهرانه (آذرماه سال 93) تا اواخر شهریور 2 هزار و 294 بیمار پذیرش شده اند.

مسئول کلینیک رادیوتراپی انجمن خیریه مهرانه تعداد بیمارانی که در شهریور 96 درمان آنان خاتمه یافته است را 58 مورد اعلام کرد.

وی با اشاره به پذیرش 523 نفر روز بیمار در مهمانسرای مجموعه مهرانه در زنجان در این مدت خاطرنشان کرد: 18 تن از بیماران اسکان یافته در شهریور جهت ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان به آنان از خارج استان بوده اند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار