موفقیت چشمگیر مهرانه در حوزه تبلیغات محیط شهری و ورزش/ شعار "مهرانه؛ بیشک نامی جهانی خواهد شد" را عملی خواهیم کرد
مهناز صنعتکار، مسئول کمیته تبلیغات مهرانه با بیان اینکه از سال 92 این کمیته در قالب کمیته فرهنگی و با هدف انجام تبلیغات محیط شهری و ورزش در جهت معرفی رسالتهای انجمن و همراه کردن مردم با برنامهها آغاز نمود، گفت: خوشبختانه کمیته تبلیغات با تشکیل تدریجی زیرمجموعههای خود نظیر واحدهای اس.ام.اس، نویسندگان، اجرائیات، چاپ و انتشارات، اداری و شهری، مالی و تبلیغات مجازی تا سال 95 در جهت تکلیف تبیین شده حرکت کرد و با ایجاد حس نوعدوستی در بین مردم و جلب حمایت آنان از مبتلایان به سرطان در مسیر اصلی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه واحد "گرافیک" در سال 96 به زیرمجموعههای کمیته تبلیغات افزوده شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 68 خیر فعال و نیمه فعال در این کمیته امورات محوله را اداره میکنند.
صنعتکار ضمن ابراز خرسندی از همکاریهای شهرداری زنجان در اجرای برنامههای حوزه پیشگیری و ورزش مهرانه در مورد برنامههای سال 96 کمیته تبلغات نیز گفت: با توجه به پیگیری برنامههای حوزه پیشگیری نظیر ترویج ورزش همگانی، تغذیه سالم، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه بانوان و دختران و پیشگیری از استعمال دخانیات از سوی کمیته آموزش و پیشگیری، امسال واحد ورزش مهرانه نیز از کمیته تبلیغات جدا و به زیرمجموعه های این کمیته افزوده شد.
"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"