• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نبایداجازه دهیم بروکراسی عنکبوتی اداری در مهرانه حاکم شود

مدیرعامل مهرانه در جمع خیران؛ نبایداجازه دهیم بروکراسی عنکبوتی اداری در مهرانه حاکم شود

مدیرعامل مهرانه در جمع خیران؛

نبایداجازه دهیم بروکراسی عنکبوتی اداری در مهرانه حاکم شود 

مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه عصر پنجشنبه 19 مرداد 96  در نشست با سرکمیته ها و سرواحدهای مهرانه مرکز زنجان و مدیران و روسای هیات اجرایی دفاتر مهرانه در شهرستان ها با بیان اینکه معتقدیم با همفکری می توان به صورت یکپارچه و یک شکل برنامه های خود را عملیاتی کنیم، اضافه کرد: تمامی مسولان امر باید در راستای اهداف خالصانه مهرانه و بر اساس قوانین الهی و کسب رضایت خداوند برنامه ها را به پیش برند.

وی ضمن تاکید بر صرف تمامی کمک های نقدی مردم برای خدمات رسانی در امور درمانی و رفاهی بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش مهرانه با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) در خدمات رسانی به ضعفا و مظلومان از حاضرین خواست تا در ارایه خدمت به مراجعه کنندگان از یکدیگر پیشی بگیرند.

وی با بیان اینکه "مهرانه مکان افرادی که به دنبال رانت و سوء استفاده از جایگاه خود و نفع بردن در دنیا هستتد، نیست" بر لزوم تکریم بیماران مبتلا به سرطان و همراهان آنان طبق سفارشات خداوند در قرآن کریم تاکید کرد.

وی با عنوان اینکه با جان، مال و زبان باید در راه رضای خداوند در امور خیر فعالیت کنیم، تمامی دست اندرکاران و مسولان مهرانه در کلیه دفاتر را به حفظ حرمت بیمار دعوت کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار