• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه؛ تبلور دست‌های مهربان است

گفت‌وگو با بیمار ۵۸ ساله مبتلا به سرطان سینه/ مهرانه؛ تبلور دست‌های مهربان است

گفت‌وگو با بیمار 58 ساله مبتلا به سرطان سینه/

مهرانه؛ تبلور دست‌های مهربان است

خانم کاوه که از بهمن ماه سال 83 علائم بیماری سرطان را در خود متوجه شده است، تصریح کرد: پس از نمونه‌برداری‌ها بنا به تشخیص پزشک معالجم در اردیبهشت ماه سال 94 در تهران جراحی شدم و در کمتر از 2 هفته نیز خود را برای طی کردن 8 جلسه شیمی‌درمانی آماده کردم.

وی ادامه داد: برای این‌که از ریزش موهای سرم اذیت نشوم خواهرم در دومین جلسه شیمی‌درمانی‌ام موهایم را کوتاه کرد و همراه با دخترم برای ادامه دادن درمانم برای دادن روحیه‌ به من تلاش کرد.

خانم کاوه که پس از اتمام شیمی درمانی 32 جلسه نیز در بیمارستانی در تبریز رادیوتراپی شده است از بالا بودن هزینه‌های درمان بیماری سرطان گفت و از اندیشه‌های ناب برای ساختن مهرانه قدردانی کرد.

وی مهرانه را تبلور دست‌های مهربان عنوان کرد و افزود: درمان من قبل از تاسیس مهرانه پایان یافت و من از این مرکز برای درمانم مبلغی دریافت نکرده‌ام ولی برای حضور در کلاس‌های ورزشی رایگان شهر که با همکاری مهرانه صورت گرفته است راغبم.

این بیمار که جزو بیماران دارای پرونده در مهرانه می‌باشد از مردم استان و حتی کشور خواست تا برای یاری دست‌اندرکاران این مجموعه و شفای بیماران مبتلا به سرطان دعا کنند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار