• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهندس وثوق: مهرانه به لطف خدا و همراهی خیرانش ریالی بابت ارائه خدمات رادیوتراپی از مراجعه‌کنندگان دریافت نخواهد کرد

در نشست سالیانه هیئت امنای مهرانه مطرح شد؛ مهندس وثوق: مهرانه به لطف خدا و همراهی خیرانش ریالی بابت ارائه خدمات رادیوتراپی از مراجعه‌کنندگان دریافت نخواهد کرد

در نشست سالیانه هیئت امنای مهرانه مطرح شد؛

مهندس وثوق: مهرانه به لطف خدا و همراهی خیرانش ریالی بابت ارائه خدمات رادیوتراپی از مراجعه‌کنندگان دریافت نخواهد کرد

مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در نشست سالانه هیئت امنای این مجموعه با اشاره به برنامه تدوین شده کمیته ها و واحدهای مهرانه در سال 96 گفت: مهرانه افتخار دارد که بگوید به صورت سیستماتیک کار می کند.

وی با اشاره به تشکیل 5 هزار و 200 فقره پرونده در این مجموعه ابراز کرد: بر اساس مدارک و اسناد موجود در این مرکز به صراحت اعلام می کنیم که شتاب ابتلا به سرطان در استان زنجان در خط مستقیم حرکت می کند.

مدیرعامل انجمن مهرانه با اشاره به خدمات معیشتی این مجموعه در کنار حمایت های مربوط به حوزه درمان و اسکان به بیماران هدف تحت پوشش تصریح کرد: بر اساس گزارشات وصولی در سال 94، 15 درصد و در سال 95، 45 درصد بیماران اسکان یافته در مهمانسرای مهرانه در زنجان خارج از استان بوده اند.

وی با بیان اینکه تا به امروز مهرانه 10 میلیارد تومان از بیماران ریالی جهت ارائه خدمات رادیوتراپی دریافت نکرده است، خاطرنشان کرد: مفتخریم اعلام کنیم که مهرانه تا به امروز بابت ارائه خدمات رادیوتراپی از بیماران دریافت نکرده و به امید خدا دریافت نخواهد کرد.

مهندس وثوق با عنوان " در این که کلینیک مهرانه افتخار استان زنجان است شکی نیست" با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مسئولان امر برای راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی این مجموعه تصریح کرد: این مهم نیازمند خرید تجهیزات ضروری از جمله آمبولانس است که امیدواریم با همت خیران راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی را در نزدیکترین زمان ممکن محقق نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های مسئولان برای اجرای برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در 4 حوزه اعم از ترویج ورزش همگانی، آموزش دانش آموزان و دختران و بانوان، جلوگیری از استعمال دخانیات و توجه به تغذیه سالم در سطح جامعه ابراز کرد: خوشبختانه تاکنون 20 هزار دانش آموز زنجانی از خدمات آموزشی کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه ادامه داد: در حوزه تولید محصول سالم باید اعلام نمائیم طبق اساسنامه در فعالیت‌های اقتصادی نباید حضور یابیم و مهرانه نیز تنها در راستای رسالت‌های خود که ارتقا سطح سلامت مردم است به عنوان ناظر در این مهم مشارکت دارد.

وی با اشاره به اقدامات نظام‌مند صورت گرفته در کمیته فنی و مهندسی مهرانه و احداث سالن آمفی تئاتر کاملا مجهز، طراحی و ساخت منحصربفرد فضاهای مربوط به مرکز رادیوتراپی، مهمانسرا و سایر فضاها از همراهی خیران برای اداره امور محوله مهرانه گفت و افزود: در سال 95 بر اساس امار ارائه شده از سوی کمیته منابع انسانی  170 هزار نفر روز در مهرانه فعالیت کرده اند و بابت خدمات خود ریالی دریافت نکرده اند به فعالیت دفاتر این مجموعه در 9 شهرستان و شهر اشاره کرد.

** هنوز صحبت‌های مدیرعامل مهرانه به پایان نرسیده بود که حاج آقا اربابی یکی از خیران پیشگام در امور خیریه مسئولیت پرداخت هزینه آمبولانس موردنظر برای بخش شیمی‌درمانی را بر عهده گرفت.

*همچنین در این جلسه جلال بهاریان به عنوان بازرس مهرانه گزارش مالی این مجموعه را برای حاضرین ارائه کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار