• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

شناسایی بیماران مبتلا به سرطان در مناطق محروم از اهداف اصلی راه اندازی دفاتر مهرانه می‌‍باشد

مسئول کمیته شهرستان مهرانه در جمع اعضای شورای مشورتی دندی؛ شناسایی بیماران مبتلا به سرطان در مناطق محروم از اهداف اصلی راه اندازی دفاتر مهرانه می‌‍باشد

مسئول کمیته شهرستان مهرانه در جمع اعضای شورای مشورتی دندی؛

شناسایی بیماران مبتلا به سرطان در مناطق محروم از اهداف اصلی راه اندازی دفاتر مهرانه می‌‍باشد 

بهروز کاوندی، مسئول کمیته شهرستان مهرانه در جمع اعضای شورای مشورتی و هیات اجرایی دفتر این مجموعه در دندی با عنوان این‌که صادر کردن فرهنگ مهرورزی به کل کشور از اهداف اصلی مهرانه زنجان است، به اقدامات و وظایف تعریف شده برای  کمیته امداد و رفاه انجمن اشاره کرد و گفت:  این کمیته در راستای تحقق اهداف و رسالت‌های مهرانه، خانواده ها را سطح بندی می کند تا زمینه ها برای خدمات رسانی معیشتی این مجموعه به آنان ارایه شود.

وی همچنین خواستار حضور اعضای مشورتی و هیات اجرایی دفاتر مهرانه در شهرستان های استان در محل کلینیک رادیوتراپی مجموعه جهت بازدید و نشست هم اندیشی شد.

بهمن عبدی، رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه در دندی نیز در این جلسه بر لزوم برگزاری مجمع مشورتی حداقل یکبار در سال تاکید کرد و گفت: تاکنون به منظور تکمیل پرونده و مددکاری بازدید از منزل 14 بیمار به ثبت رسیده است.

وی با بیان این‌که خوشبختانه دید مردم نسبت به مهرانه بسیار مثبت است، از هیات اجرایی و خیران فعال دفتر مهرانه در دندی و مردم خواست تا به منظور افزایش پاسخگویی به نیازهای بیماران این انجمن پای کار بیایند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار