• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تدریس خصوصی ویژه مبتلایان به سرطان توسط دبیران و مدرسان خیر مهرانه‌ای

تدریس خصوصی ویژه مبتلایان به سرطان توسط دبیران و مدرسان خیر مهرانه‌ای

تدریس خصوصی ویژه مبتلایان به سرطان توسط دبیران و مدرسان خیر مهرانه‌ای

پیامبر خدا (ص):

مَن طَلَبَ العِلمَ فهُوَ کالصّائمِ نَهارَهُ ، القائمِ لَیلَةُ ، وإنَّ بابا مِنَ العِلمِ یَتَعَلَّمُهُ الرَّجُلُ خَیرٌ لَهُ مِن أن یَکونَ أبو قُبَیسٍ ذَهَبا فأنفَقَهُ فی سَبیلِ اللّه.

هر که دانش بجوید ، مانند کسى است که روز خود را به روزه گذراند وشبش را به عبادت. اگر کسى یک بابِ علم بیاموزد، برایش بهتر است از این که کوه ابو قبیس طلا باشد و او آن را در راه خدا انفاق کند .

مریم نظری کارشناس ارشد رشته برق، فارغ‌التحصیل از دانشگاه زنجان یکی از مدرسان خیر مهرانه‌ای است که از سال 95 با عشق و علاقه‌ای مثال زدنی برای تدریس درس ریاضی مقاطع دبیرستان و ریاضیات عمومی سال اول دانشگاه در این مجموعه اعلام آمادگی کرده است.

وی که از طریق دوستان با واحد آموزش تحصیلی آشنا شده است، مهرانه را تنها جائی می‌داند که انسان می‌تواند در آنجا خدمت به خلق را تجربه کند.

علی عباسی، دانشجوی مهندسی نرم‌افزار دانشگاه زنجان دیگر مدرس داوطلب در مهرانه است که در واحد آموزش تحصیلی این مجموعه برای تدریس ریاضی، زبان خارجه و برنامه‌نویسی به دانش‌آموزان مبتلا به سرطان یا دارای والدین بیمار تحت پوشش، بدون هیچ چشم‌داشتی علم می‌آموزد.

وی مهرانه را یک خانواده دوست‌داشتنی توصیف می‌کند که برای کمک‌رسانی به مبتلایان به سرطان و تسلی‌بخش خانواده‌های آنان تاسیس شده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار