• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تأثیر مثبت برنامه‌های "پیشگیری از ابتلا به سرطان" مهرانه در افزایش میزان آگاهی جامعه

در نشست مسئول کمیته شهرستان با خیران دفتر مهرانه در هیدج مطرح شد؛ تأثیر مثبت برنامه‌های "پیشگیری از ابتلا به سرطان" مهرانه در افزایش میزان آگاهی جامعه

در نشست مسئول کمیته شهرستان با خیران دفتر مهرانه در هیدج مطرح شد؛

تأثیر مثبت برنامه‌های "پیشگیری از ابتلا به سرطان" مهرانه در افزایش میزان آگاهی جامعه

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، سجاد صالحی، مدیر اجرائی دفتر مهرانه هیدج در این مراسم که روز چهارشنبه 3 خردادماه سال 96 برگزار شد، گزارشی از فعالیت دو ساله این دفتر و نحوه جذب مشارکت‌های مردمی ارائه کرد.

صالحی اهمیت مهرانه در حوزه درمان را مهم ارزیابی کرد و گفت: برنامه های سلامت محور مهرانه در حوزه آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان در آینده به طور قطع گامی در راستای مبارزه اصلی با این بیماری خواهد بود.

وی با بیان این‌که " خدمات و درمان کلینیک رادیوتراپی مهرانه در سطح کشور و حتی خاورمیانه هم بی نظیر است" به نظر مثبت مسئولان بلندپایه وزارت بهداشت در مورد خدمات انجمن اشاره کرد.

صالحی با اشاره به برگزاری همایش های ویژه بانوان در حوزه سرطان و تأثیر آن در افزایش میزان آگاهی مردم گفت: در این مراسمات مخاطبان دریافتند که هزینه درمان سرطان در نخستین مراحل این بیماری در حد سرماخوردگی ساده است.

میلاد عسگری، یکی از خیران هیدجی که مسئول امور مالی دفتر مهرانه ابن شهر نیز بوده است بر لزوم جذب نیروی انسانی خیر برای فعال کردن تمامی واحدها و کمیته‌ها تاکید کرد و گفت: در صورت منسجم کردن تمامی امور و تفکیک وظایف می‌توان ادعا کرد که تحقق اهداف و رسالت‌های مجموعه مهرانه در هیدج دور از انتظار نیست.
آخرین اخبار