• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

از تهیه بانک اطلاعاتی بیماران مبتلا به سرطان ماهنشان تا تاکید بر عملیاتی کردن برنامه‌های حوزه پیشگیری مهرانه در این شهر

در نشست مسئول کمیته شهرستان با سرکمیته‌ها و سرواحدهای دفتر مهرانه ماهنشان مطرح شد/ از تهیه بانک اطلاعاتی بیماران مبتلا به سرطان ماهنشان تا تاکید بر عملیاتی کردن برنامه‌های حوزه پیشگیری مهرانه در این شهر


در نشست مسئول کمیته شهرستان با سرکمیته‌ها و سرواحدهای دفتر مهرانه ماهنشان مطرح شد/

از تهیه بانک اطلاعاتی بیماران مبتلا به سرطان ماهنشان تا تاکید بر عملیاتی کردن برنامه‌های حوزه پیشگیری مهرانه در این شهر

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، بهروز کاوندی در نشست با مدیر اجرائی، سرکمیته‌ها و سرواحدهای دفتر مهرانه در ماهنشان که عصر روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه سال 96 رخ داد، توجه بر مباحث "آموزشی" در ورود فرهنگ مهرورزی مهرانه در سراسر استان از سوی دست اندرکاران این مجموعه را مهم دانست و گفت:  مهرانه با همت خیران در ماهنشان برنامه هایش را اجرا می کند.

وی تهیه بانک اطلاعاتی از تعداد بیماران مبتلا به سرطان ماهنشان به منظور نشر آن در بین مردم این شهر را گامی مهم در جهت انتقال رسالت‌های بشردوستانه مهرانه و جذب مشارکت‌های مالی آنان برای کاستن درد و رنج مبتلایان عنوان کرد.

مسئول کمیته شهرستان مهرانه نبود منابع انسانی را از مشکلات عمده در دفاتر شهرستان‌ها اعلام کرد و افزود: ضروری است در کنار توجه به این مهم، از حرکت در مسیر برنامه‌های سلامت‌محور حوزه پیشگیری مهرانه غافل نباشیم.

وی ضمن تأکید بر لزوم در معرض دید عموم قرار گرفتن دفتر مهرانه ماهنشان خواستار تغییر مکان آن در اولین فرصت به همت خیران مربوطه شد.

کاوندی پیشنهاد کرد تا در راستای تبلیغات مهرانه تابلوهای روان با کارکرد 24 ساعت در روز در مراکز اصلی ماهنشان مستقر شود و صرفا در جهت اهداف تدوین شده مهرانه اطلاع رسانی نماید.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در نشست به منظور پیشبرد اهداف مهرانه در حوزه ارائه خدمات درمانی به بیماران و پیگیری برنامه‌های مربوط به پیشگیری از ابتلا به سرطان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
آخرین اخبار