• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

طرح‌ و برنامه‌های تدوین شده فعلی و آتی برای مرکز رادیوتراپی مهرانه تشریح شد

در بازدید عضو هیئت امنای مهرانه از این مجموعه؛ طرح‌ و برنامه‌های تدوین شده فعلی و آتی برای مرکز رادیوتراپی مهرانه تشریح شد

طرح‌ و برنامه‌های تدوین شده فعلی و آتی برای مرکز رادیوتراپی مهرانه تشریح شد در بازدید عضو هیئت امنای مهرانه از این مجموعه؛

طرح‌ و برنامه‌های تدوین شده فعلی و آتی برای مرکز رادیوتراپی مهرانه تشریح شد

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتل به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه در بازدید حاج رسول اربابی، عضو هیئت امنا و خیر مهرانه به همراه خانواده از این مجموعه اظهار کرد: ساختمان مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه در چهار طبقه طراحی و ساخته شده که شامل طبقه همکف، طبقه اول، دوم، سوم است. 

وی ادامه داد: طبقه همکف شامل بخشهای: رادیوتراپی، تصویربرداری، فیزیوتراپی ، رستوران، نمازخانه، اتاق جلسات، اتاق بازی کودک، رختشوی خانه، موتورخانه و تاسیسات می باشد. 

مهندس گرانمایه عنوان کرد: طبقه اول شامل بخشهای اداری، آزمایشگاه تشخیصی طبی (از جمله بیوشیمی خون، بیوشیمی ادرار، هماتولوژی، سرولوژی، بانک خون، پاتوبیولوژی، هورمون، میکروب شناسی، فلوسایترومتری و انگل شناسی) ، بخش ژنتیک ، درمانگاههای تخصصی (از جمله: خون و آنکولوژی، ریه ، سینه ، گوارش، پروستات، پوست، درد و دندانپزشکی و روانشناسی) و داروخانه است. 

وی ابراز کرد: بخش آموزش پیشگیری که به منظور اطلاع رسانی به آحاد جامعه از طریق پنفلت، کلاسهای آموزشی و به صورت صوتی و تصویری و همچنین آموزشهای گروهی و انفرادی خدمات ارائه خواهد داد. 

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه خاطرنشان کرد: سالن اجتماعات این مجموعه با ظرفیت۳۰۰ نفر برای برگزاری کنفرانس ها و کنگره های علمی و برگزاری کارگاههای آموزشی و برنامه های فرهنگی تبیین شده است. 

وی گفت: طبقه همکف دارای 3 اتاق پزشک جهت ویزیت بیماران مراجعه کننده به کلینیک توسط پزشکان متخصص می باشد. 

آخرین اخبار