• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه مصداق واقعی "عشق انسان به همنوع" است

رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه در صائین قلعه: مهرانه مصداق واقعی "عشق انسان به همنوع" است

رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه در صائین قلعه:

مهرانه مصداق واقعی "عشق انسان به همنوع" است

ابراهیم اسماعیلی، رییس هیات اجرایی دفتر مهرانه در صایین قلعه عصر پنجشنبه، 31 فروردین ماه سال 96 در این مراسم خیران مهرانه را مصداق بارز بیت "بنی آدم اعضای یک دیگرند" دانست و گفت: نفس کشیدن در جمع خیرانی که زندگی شان را وقف مهرانه می کنند، نعمت است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، اسماعیلی با اشاره به گذشت 3 سال از فعالیت مهرانه در صایین قلعه تصریح کرد: عشق به خدمتگذاری به مبتلایان سرطان در بین خیران غیرقابل وصف است.

وی با عنوان این که " تنها جذب مشارکت های مالی مردم" برای درمان مبتلایان رسالت اصلی مهرانه نیست، خاطرنشان کرد: ورود به حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان و ارایه خدمات آموزشی در این زمینه از رسالت های مهم این مجموعه می باشد.

وی ادامه داد: مجموع مبلغ پرداخت شده از سوی خیران، توسط دفتر مهرانه صایین قلعه از ابتدا تا آذر سال 95،   206 میلیون و 900 هزار تومان بوده و میزان ارائه خدمات درمانی مهرانه زنجان به بیماران این دفتر نیز 268 میلیون و 300 هزار تومان به ثبت رسیده است این به آن معنی است که حدود 52 میلیون تومان بیشتر از آنچه که داده ایم توسط این مرکز پرداخت شده است.

آخرین اخبار