• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: مهرانه؛ خدمات رایگان رادیوتراپی به ارزش 95 میلیارد ریال را به مبتلایان سرطان ارائه کرد

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: مهرانه؛ خدمات رایگان رادیوتراپی به ارزش ۹۵ میلیارد ریال را به مبتلایان سرطان ارائه کرد

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

مهرانه؛ خدمات رایگان رادیوتراپی به ارزش 95 میلیارد ریال را به مبتلایان سرطان ارائه کرد

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه گفت: طی گذشت 28 ماه از فعالیت کلینیک تخصصی مهرانه، معادل 95 میلیارد ریال خدمات پزشکی و درمانی رایگان در این مرکز به بیماران داخل و خارج استان ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در نشست خبری با خبرنگاران استان با بیان این‌که تمامی خدمات این مجموعه به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفته است، اظهار کرد: کلینیک رادیوتراپی مهرانه نخستین مرکزی است که صندوق ندارد و تجهیزات آن از بهترین تجهیزاتی است به گونه ای که در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد.
 
وی به تجهیزات پیشرفته موجود در این کلینیک اشاره کرد و گفت: این تجهیزات موجب افزایش کیفیت و دقت در روند درمان بیماران می شود.


مسئول کلینیک تخصصی مهرانه اعلام کرد: طی 28 ماه که از فعالیت کلینیک تخصصی مهرانه سپری می شود، معادل 95 میلیارد ریال خدمات پزشکی به صورت رایگان در این مرکز به بیماران ارائه شده است.


وی ادامه داد: طی این مدت 2 هزار بیمار در کلینیک تخصصی مهرانه تحت درمان قرار گرفتند که 710 نفر از آنان از سایر استان های کشور به این مرکز مراجعه کردند.


آخرین اخبار