• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بهره‌گیری از مراسمات مذهبی و فرهنگی در جهت معرفی رسالت‌های بشردوستانه مهرانه در خرمدره

رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه در خرمدره عنوان کرد: بهره‌گیری از مراسمات مذهبی و فرهنگی در جهت معرفی رسالت‌های بشردوستانه مهرانه در خرمدره

رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه در خرمدره عنوان کرد:

بهره‌گیری از مراسمات مذهبی و فرهنگی در جهت معرفی رسالت‌های بشردوستانه مهرانه در خرمدره

رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه در خرمدره با اشاره به توزیع بیش از 6 هزار بروشور پیشگیری و کارت‌ تبلیغاتی مهرانه در مراسم‌ شب‌های قدر و نماز جمعه در سال 95 بر لزوم بهره‌گیری از مراسمات مذهبی و فرهنگی در جهت معرفی رسالت‌های بشردوستانه مهرانه در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهدی نجاتی در گفت وگو با خبرنگار مهرانه اقدامات دفتر خرمدره در سال 95 را تشریح کرد.

نجاتی تصریح کرد: در سال قبل سبد کالای ماه مبارک رمضان به 32 خانواده تحت پوشش مهرانه در شهرستان به ارزش 19 میلیون و 200 هزار ریال اهدا شد.

وی ادامه داد: اهدای بلیت رایگان تئاتر به تعداد 50 برگ به ارزش 4 میلیون ریال برای حضور خانواده‌های تحت پوشش مهرانه در جهت بالا بردن روحیه خانواده‌های بیماران توسط کارگردانان نمایش کمدی "تیر چراغ برق" آقایان نجفی و گنج پور و جذب کمک خیرین از جمله آقای عیسی امیدوار یکی از دو برادر امیدوار نخستین جهانگردان در دهه 30 شمسی  و توزیع بیش از 6 هزار بروشور پیشگیری و کارت‌ تبلیغاتی مهرانه در مراسم‌ شب‌های قدر و نماز جمعه از جمله اقدامات دفتر مهرانه در شهرستان خرمدره در سال 95 می‌باشد.

رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه در خرمدره برگزاری نمایشگاه هنرمندان به نفع مهرانه در تاریخ 13 تا 19 شهریور، اهدای هدیه نقدی هنرمندان به انجمن مهرانه را از دیگر برنامه‌های این دفتر در سال قبل اعلام کرد.
آخرین اخبار