• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه‌ای‌ها دنیایم را زیبا کردند/ خیران زنجانی لایق بهترین نعمت‌های خدایند

گفت‌وگو با المیرای 31 ساله/ مهرانه‌ای‌ها دنیایم را زیبا کردند/ خیران زنجانی لایق بهترین نعمت‌های خدایند

گفت‌وگو با المیرای 31 ساله/

مهرانه‌ای‌ها دنیایم را زیبا کردند/ خیران زنجانی لایق بهترین نعمت‌های خدایند

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، المیرا که از شهرستان خلخال استان اردبیل در فضای مجازی با مهرانه آشنا شده است، اظهار کرد: اواخر سال 95 بود که به دنبال مراجعه به پزشک به دلیل مشاهده توده ریز و میلی‌متری متوجه بیماری‌ام شدم.

این بیمار مبتلا به سرطان سینه عنوان کرد: خوشبختانه در مراحل اولیه بیماری‌ام مبارزه با آن را آغاز کردم و پزشکم گفته است که شانس بهبودی‌ام بسیار بالاست.

وی با بیان این‌که برخلاف سایر مراکز در مراجعه به کلینیک رادیوتراپی مهرانه زنجان در صف انتظار پذیرش قرار نگرفتم، ابراز کرد: از بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران مجموعه مهرانه زنجان کمال تشکر و قدردانی را دارم که تنها به دلیل رضای خداوند و کاستن درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان چنین تشکلی را تأسیس کرده‌اند.

المیرا با بیان این‌که وقتی متوجه شدم که خدمات رادیوتراپی مهرانه با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ایران و حتی خاورمیانه رایگان است برایم تعجب‌برانگیز بود، تصریح کرد: مهرانه‌ای‌ها دنیایم را زیبا کردند.

وی با اعلام این‌که " خیران زنجانی لایق بهترین نعمت‌های خدایند" ابراز امیدواری کرد تا مراکز خیریه ویژه بیماران مبتلا به سرطان کشور با تأسی از مهرانه زنجان گسترش یابد.

آخرین اخبار