• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری بازارچه‌های خیریه توسط کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه در تهران

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران مطرح کرد: برگزاری بازارچه‌های خیریه توسط کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه در تهران

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران مطرح کرد:

برگزاری بازارچه‌های خیریه توسط کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه در تهران

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران ضمن تأکید بر لزوم حفظ حرمت و کرامت انسانی بیماران و پذیرش‌شدگان در این مهمانسرا در راستای رسالت‌های تعریف شده گفت: سالانه به طور متوسط یک تا دو بازارچه خیریه به نفع بیماران مبتلا به سرطان این مجموعه توسط کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، محمدهاشم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: از آذرماه سال 87 مهمانسرای تهران واقع در خیابان ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، انتهای بلوار سروناز، کوچه امیری، پلاک 21، ساختمان مهمانسرای تهران توسط دکتر طبیانی، خیر گرانقدر مجموعه به صورت رایگان در اختیار انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) جهت اسکان بیماران که برای ادامه درمان از استان زنجان به تهران مراجعه می‌کردند قرار گرفت.

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران عنوان کرد: مهمانسرای تهران در 3 طبقه، هر طبقه دارای 140 متر زیربنا، حاوی 15 اتاق، 3 اتاق اداری، انباری و آشپزخانه، 11 اتاق دارای 35 تخت که هر اتاق دارای تخت، یخچال، تلویزیون، کولر و شوفاژ با گنجایش 50 بیمار و همراه بیمار می‌باشد.

وی ادامه داد: پس از اسکان، بیمار و همراه بیمار با تغذیه رایگان (صبحانه، ناهار و شام) پذیرائی می‌گردد.

اسلامی عنوان کرد: در 23 آبان ماه سال 95 ساختمان مهمانسرا توسط مؤسسه مهرانه از آقای دکتر طبیانی خریداری و به نام مهرانه تهران ثبت شد.

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران خاطرنشان کرد: زیرمجموعه مهرانه شامل 2 کارمند، 2 کادر دفتری، یک آشپز، یک سرایدار و نظافتچی و یک پیک موتوری است که در مهمانسرا مشغول به کار هستند.

وی گفت: در کمیته بانوان که مسئولیت برگزاری مراسمات مهرانه تهران، نظارت بر امور آشپزخانه، نظارت بر اتاق بیماران، ارائه آموزش‌های لازم به همراهان و بیماران، نظارت بر امور بهداشتی کل ساختمان، کمک به رفع احتیاجات مصرفی مهمانسرای مهرانه دارد حدود 20 خیر خانم فعال هستند.

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران با بیان این‌که علاوه بر این در ماه رمضان مراسم افطاری توسط کمیته بانوان در مهمانسرای مهرانه هر ساله برگزار می‌گردد، افزود: در مهمانسرای مهرانه کلاس‌های یوگا و آموزش چهل تکه‌دوزی، خیاطی و بافتنی توسط خیران کمیته بانوان برای میهمانان مهمانسرا برگزار می‌گردد.

اسلامی ادامه داد: در سال یک تا دو بار بازارچه خیریه توسط کمیته بانوان برگزار می‌شود.
آخرین اخبار