• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

شکسته شدن ابهت سرطان در بین مردم اتفاق خوبی است/ ابراز رضایت از برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه

رئیس هیئت مدیره مهرانه زنجان و فوق تخصص خون و آنکلوژی شکسته شدن ابهت سرطان در بین مردم اتفاق خوبی است/ ابراز رضایت از برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه

رئیس هیئت مدیره مهرانه زنجان و فوق تخصص خون و آنکلوژی


شکسته شدن ابهت سرطان در بین مردم اتفاق خوبی است/ ابراز رضایت از برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، دکتر مینوش مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با بیان این‌که به طور قطع پیشگیری در ابتلا به بیماری سرطان مؤثر است، اظهار کرد: کسب نتیجه مؤثر و دلخواه برنامه‌های پیشگیری زمان‌بر بوده و احتیاج به فرصت 10 ساله دارد.


دکتر مقیمی با بیان این‌که دنیا رو به پیشرفت است و ما از آن غافل نیستیم، ادامه داد: با این وجود در مقابل تشخیص برخی از سرطان‌ها نظیر سرطان خون نمی‌توان کاری از قبل کرد. البته سرطان ریه به سمتی پیش می‌رود که بیماریابی زودتر انجام گیرد ولی در کل دو سوم سرطان‌ معده در مرحله پیشرفت است اما واقعیت این است که با انجام بسیاری از درمان‌های نوین و مناسب از جمله شیمی‌درمانی طول عمر و ارتقا سطح کیفیت زندگی را افزایش می‌دهیم.

رئیس هیئت مدیره مهرانه زنجان با بیان این‌که بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان در شهرها و حتی روستاها با پیشرفت تجهیزات و علم پزشکی دیگر از این بیماری وحشتی ندارند، عنوان کرد: این‌که در بین مردم جامعه ما ابهت سرطان شکسته است یک اتفاق بسیار خوبی است.

آخرین اخبار