• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

رئیس کانون وکلای زنجان تقدیر شد

با اعطای لوح تقدیری از سوی مسئولان مهرانه/ رئیس کانون وکلای زنجان تقدیر شد

با اعطای لوح تقدیری از سوی مسئولان مهرانه/

رئیس کانون وکلای زنجان تقدیر شد

مهناز صنعتکار، مسئول کمیته تبلیغات و رسول احدی، مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مهرانه در روز دوشنبه، 23 اسفندماه سال 95 به نمایندگی از مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مجموعه، با حضور در محل کانون وکلای زنجان از عبدالمجید قره‌گوزلو، رئیس کانون تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهناز صنعتکار، مسئول کمیته تبلیغات مهرانه فعالیت در این مجموعه را سعادتی برای انسان‌ها ذکر کرد و افزود: کار در مهرانه مایه مباهات ماست.

صنعتکار با بیان این‌که خیران خالصانه در مجموعه مهرانه و اداره امور مربوطه حضور می‌یابند، به استقبال بازدیدکنندگان و شهروندان زنجانی از غرفه‌های این انجمن که از 13 تا 20 اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین برگزار گردید اشاره کرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان مقاطع ابتدائی و بانوان و دختران زنجانی (در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی) توسط مدرسان مهرانه افزود: این مهم در راستای اجرای برنامه‌های سلامت محور مهرانه در حوزه پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان می‌باشد که در حال حاضر نیز ادامه دارد.

رسول احدی، مسئول واحد روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مهرانه نیز در ادامه این نشست با عنوان "خشت خشت مهرانه با تلاش تک تک مردم خیر زنجان بنا نهاده شده است"، تقدیر از خیران مهرانه و شهروندان خیر زنجانی را از وظایف این مجموعه اعلام کرد.

احدی با بیان این‌که مهرانه به طور قطع به خدمات کانون وکلا نیازمند خواهد بود، بر لزوم همکاری تنگاتگ دو طرفه تأکید کرد.

در پایان این نشست دو طرف بر همکاری تنگاتگ با یکدیگر با هدف پیشبرد اهداف تنظیم شده و بشردوستانه در چارچوب رسالت‌های مهرانه تأکید کردند.

عبدالمجید قره‌گوزلو، رئیس کانون وکلای زنجان به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره این کانون برای ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مبتلایان تحت پوشش مهرانه اعلام آمادگی کرد و گفت: کانون وکلای زنجان از جایگاه مستقل حقوقی خود در راستای همراهی مهرانه به طور قطع استفاده خواهد کرد.
آخرین اخبار