• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگو با بیمار بهبودیافته مبتلا به سرطان روده بزرگ

گفت‌وگو با بیمار بهبودیافته مبتلا به سرطان روده بزرگ/ اگر مهرانه‌ای‌ها نبودند از پس هزینه‌های سرطان برنمی‌آمدیم/ مهربانی‌های دکتر مقیمی من را به زندگی امیدوار کرد

گفت‌وگو با بیمار بهبودیافته مبتلا به سرطان روده بزرگ/

اگر مهرانه‌ای‌ها نبودند از پس هزینه‌های سرطان برنمی‌آمدیم/ مهربانی‌های دکتر مقیمی من را به زندگی امیدوار کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، زهرا، بیمار بهبودیافته که در سال 89 به سرطان روده بزرگ مبتلا گردید در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: سال 89 بود که چهار ماه مکرر دل درد‌های شدیدی داشتم در مراجعه‌ای که به قزوین داشتم پزشک علت را کم‌خونی بیان کرد. 

وی با بیان این‌که داروهای دکتر افاقه‌ای نکرد، ادامه داد: پس از تحمل دل دردهای شدید به جراح عمومی در شهر قیدار مراجعه کردم، پزشک پس از معاینه عنوان کرد که آپاندیسم نیاز به جراحی دارد. ولی در ابتدای جراحی‌ام در اتاق عمل و با دیدن روده‌های ملتهبم و تشخیص سرطان روده، از ادامه کار منصرف شده بود.

این بیمار بهبودیافته با بیان این‌که پزشک جراحم پس از تشخیص برای طی کردن مراحل درمان مرا به دکتر مقیمی، متخصص خون و آنکولوژی معرفی کرد، اضافه کرد: در ابتدا در دل من و همسرم غوغا بود چرا که خبر داشتیم هزینه‌های درمان بیماری سرطان سرسام‌آور است. 

وی با بیان این‌که اگر مهرانه‌ای‌ها نبودند از پس سرطان برنمی‌آمدیم، از خوشحالی‌هایش پس از شنیدن جمله "تمامی خدمات مهرانه به بیماران زنجانی رایگان است" گفت.

زهرا با اشاره به گذراندن 12 جلسه شیمی‌درمانی در بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان ضمن قدردانی از مهندس اصغر وثوق، بنیانگذار مهرانه و تمامی دست‌اندرکاران این مجموعه گفت: با لطف خداوند و همراهی این بزرگواران بود که خبر بهبودی خود را در سال 90 دریافت کردم.

وی با بیان این‌که دکتر مقیمی در آن سال به من گفت که پس از 5 سال خطر رفع می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر 5 سال از دریافت خبر بهبودی‌ام می‌گذرد و من تنها یک دعا برای بنیانگذاران و مسئولان مهرانه دارم و آن این‌که "عوض کار خیر خود را از خداوند بگیرند".
آخرین اخبار