• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اسکان 58409 نفر روز بیمار در مهمانسرای مهرانه در تهران

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران خبر داد: اسکان 58409 نفر روز بیمار در مهمانسرای مهرانه در تهران

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران خبر داد:

اسکان 58409 نفر روز بیمار در مهمانسرای مهرانه در تهران

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران گفت: آمار بهره‌مندی بیماران از این مهمانسرا از مرداد ماه سال 87 تا پایان بهمن ماه سال 95، حدود 58 هزار و 409 نفر روز بوده است به این معنا که سالانه بیش از 7 هزار و 500 نفر روز در این محل اسکان یافته‌اند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، محمدهاشم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با اشاره به این‌که مهمانسرای تهران در کنار اسکان بیماران مبتلا به سرطان و همراهان آنان، ارسال تاج گل و بنر، دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی و حتی توزیع قلک را انجام می‌دهد، اظهار کرد: تاکنون 2 هزار و 350 عدد قلک در اختیار خیران قرار گرفته است.

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران با بیان این‌که از ابتدای سال 95 تا پایان بهمن ماه سال 95، یک هزار و 330 عدد قلک (جدید و تعویضی) در اختیار خیران قرار گرفته است.

اسلامی ارسال بنر و تاج گل برای مراسم ختم برای سفارش‌دهندگان خیر، دریافت‌ کمک‌های نقدی و غیرنقدی به صورت ماهانه، موردی و متفرقه، آماده کردن صبحانه، ناهار و شام در هر روز و سرو غذا توسط آشپز و نظارت و نگهداری مختصری از فعالیت‌های مهمانسرای مهرانه در تهران می‌باشد.
آخرین اخبار