• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تابستان 96 محصولات سالم با برند "مهرانه" در بازار مصرف زنجان عرضه می‌شود

نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان زنجان در مهرانه: تابستان 96 محصولات سالم با برند "مهرانه" در بازار مصرف زنجان عرضه می‌شود

نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان زنجان در مهرانه:

تابستان 96 محصولات سالم با برند "مهرانه" در بازار مصرف زنجان عرضه می‌شود

نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان در مهرانه گفت: با همراهی مهرانه و با موافقت‌های مسئولان ذی‌ربط، چندین محل برای عرضه محصولات تولید شده در تابستان 96 (اواخر فصل زراعی فعلی) در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، علیرضا کردلو، نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان در برنامه سلامت‌محور مهرانه مبنی بر " تولید محصول سالم" در گفت‌وگو با خبرنگار انجمن اظهار کرد: موضوع تولید محصول سالم پروژه‌ای مشترک است که برای نخستین بار در سطح کشور سازماندهی می‌شود.

وی با عنوان این‌که سازمان نظام مهندسی به عنوان ناظر در مزارع و اراضی کشاورزی با دستگاه‌های ذی‌ربط و مهرانه همکاری می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر این، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی نیز به صورت علمی این موضوع را دنبال می‌کند.

کردلو با بیان این‌که دستورالعمل‌های کشت، زمان مناسب کوددهی و سایر مسائلی که در حوزه تولید دخیل است نیازمند مشارکت دستگاه‌های صاحب‌نظر است، عنوان کرد: عزمی که مهرانه در حوزه پیشگیری دارد به عنوان چتر حمایتی معنوی در کنار دستگاه‌های دولتی و تحقیقاتی است.

وی با اعلام این‌که بودن مهرانه در کنار دستگاه‌های دولتی کمک می‌کند که حساسیت ما نیز بیش‌تر شود، خاطرنشان کرد: برند مهرانه در محصولاتی که در راستای اجرای این مهم تولید می‌شود اعتماد جامعه را به همراه خواهد داشت که بسیار بارزش است.

کردلو ادامه داد: با همراهی مهرانه و با موافقت‌های مسئولان ذی‌ربط، چندین محل برای عرضه محصولات تولید شده در تابستان 96 (اواخر فصل زراعی فعلی) در نظر گرفته خواهد شد.
آخرین اخبار