• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگ زرینی از افتخارات مهرانه در راستای حمایت از بیماران مهرانه ورق خورد

با اتمام زمان برپایی نمایشگاه بهاره در کاسپین/ برگ زرینی از افتخارات مهرانه در راستای حمایت از بیماران مهرانه ورق خورد

با اتمام زمان برپایی نمایشگاه بهاره در کاسپین/

برگ زرینی از افتخارات مهرانه در راستای حمایت از بیماران مهرانه ورق خورد

با پایان یافتن زمان برپایی هفتمین بازارچه خیریه مهرانه در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، برگ زرینی از افتخارات مهرانه در راستای حمایت از بیماران انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان ورق خورد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، آئین اختتامیه جشنواره نوروز سال 96 و هفتمین بازارچه خیریه مهرانه در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین در میان استقبال شهروندان زنجانی و بازدیدکنندگان از غرفه‌های این مجموعه برگزار شد.

در روز 20 اسفندماه سال 95 و آخرین روز برپایی بازارچه خیریه مهرانه، به ازای خرید هر 10 هزار تومان اجناس و وسایل از غرفه‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، شهروندان، قبوض شرکت در مراسم قرعه‌کشی سفر به مشهد مقدس دریافت کردند. شرکت مسافرتی و جهانگردی "شهین‌سیر" زنجان اسپانسر و حامی مالی این بخش از برنامه بود.

بنا به اظهارات سمیرا قربانی، مسئول کانون‌های دانشجویی مهر سراسر دانشگاه‌های زنجان در مهرانه حدود 2 هزار قبض برای این مهم در نظر گرفته شده بود. 

جشنواره نوروز سال 96 و هفتمین بازارچه خیریه مهرانه با انواع غرفه‌ها از جمله کمیته قلک، منابع انسانی، تبلیغات، رستوران، کافی‌شاپ، کافه فرهنگ و نوستالژی، فال، بازی‌گیم، درخت آرزوها، گل و گیاه، عیدانه، پیکسل و صنایع دستی، کودکانه، تابلو نقاشی مدرن، عروسک و آتلیه از 13 تا 20 اسفند ماه و همزمان با برپایی نمایشگاه بهاره برگزار شد.

این بازارچه با مشارکت 250 نفر از دانشجویان کانون‌های مهر زنجان و خیران و دست‌اندرکاران مجموعه مهرانه برپا شد.
آخرین اخبار