• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

رونمایی از سری جدید مستند ایران در مرکز همایش های بین المللی مهرانه

با حضور استاندار/ سری جدید مستند ایران (بخش زنجان) رونمایی شد

با حضور استاندار/

سری جدید مستند ایران (بخش زنجان) رونمایی شد

سری جدید مستند ایران- زنجان با حضور مسئولان استانی و کارگردان و تهیه کننده این فیلم مستند و خواننده معروف کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، این مراسم با حضور استاندار زنجان و سایر مسئولان استانی، برخی از عوامل مستند، محمدی معتمدی خواننده و مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مرکز همایش‌های بین‎المللی مهرانه رونمایی شد.

کارگردان مستند ایران- زنجان ایرج عاشوری و تهیه کننده آن حسین طاهری در مراسم رونمایی حضور داشتند.

در مراسم رونمایی این مستند از افرادی که در استان زنجان عوامل فیلم را یاری کرده بودند از جمله مجتبی جعفرلو و غلامرضا نجفلو توسط عوامل سازنده مستند ایران- زنجان قدردانی شد.

سری جدید مستند ایران- زنجان به آثار مختلف استان و هویت و فرهنگ آن پرداخته و دید و نگاه جدید در تهیه آن با هدف شناساندن استان به جهان ارزش والایی دارد که تاکید بسیار زیادی هم بر آن شده است.

در پایان مراسم از حسین طاهری به عنوان تهیه کننده، ایرج عاشوری به عنوان کارگردان، سعید علیجانی مدیر تولید و برنامه‎ریزی، بهروز رضوی گوینده، امیر نجفی امامی تدوین‎گر،مهدی مجلل مدیر تدارکات، امین عبداللهی دستیار تهیه‎کننده،افشین عزیزی آهنگساز،محمد ابراهیمی نویسنده، همایون صالحی تصویربردار هوایی، غلامرضا نجفلو و مجتبی جعفرلو تجلیل به عمل آمد.

همچنین محمد معتمدی، خواننده تیتراژ مستند ایران- زنجان هم در مراسم رونمایی مورد تجلیل قرار گرفت.
آخرین اخبار