• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با معاون رئیس جمهور در بازدید از مهرانه

معاون رئیس جمهور در بازدید از مهرانه؛ به محض ورود به مجموعه مهرانه؛ سراسر عشق را دیدم/ مهرانه نماد تحقق، همت و آرزوها و مهربانی مردم زنجان است

معاون رئیس جمهور در بازدید از مهرانه؛

به محض ورود به مجموعه مهرانه؛ سراسر عشق را دیدم/ مهرانه نماد تحقق، همت و آرزوها و مهربانی مردم زنجان است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: مجموعه درمانی مهرانه در کشور به نماد تحقق همت، آرزو ها، عشق، تلاش و مهربانی مردم زنجان مبدل شده است. 

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، شهیندخت مولاوردی در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه در جمع خبرنگاران با اشاره اهمیت توجه همگانی به حوزه سلامت جامعه، اظهار کرد: مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات حوزه سلامت در کشور می تواند بار سنگینی از دوش دولت بردارد. 


معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری تاکید کرد: ساخت مراکز درمانی توسط خیران به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته کمک شایانی به روند پیشرفت این مناطق ایفا خواهد کرد. 


مولاوردی با منحصربه فرد توصیف کردن اقدامات انجام شده در مهرانه، تصریح کرد: این مجموعه از ظرفیت های بالایی برای جذب مشارکت های مردمی برخوردار است. 


معاون رئیس جمهوری با اشاره به کیفی بودن فعالیت های مهرانه زنجان، گفت: این مجموعه فعالیت ها می تواند الگوی موفق و مناسبی برای ترویج فرهنگ خیریه در کشور باشد، چرا که از پتانسیل های بالایی برخوردار است.
آخرین اخبار