• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه به دستور صریح قرآن بناگذاری شده است

مدیرعامل مهرانه: مهرانه به دستور صریح قرآن بناگذاری شده است

مدیرعامل مهرانه:

مهرانه به دستور صریح قرآن بناگذاری شده است


مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در نشست با خیران خدابنده ای که برای بازدید از کلینیک رادیوتراپی این مجموعه در زنجان حضور یافتند با عنوان این که " مگر می شود در مقابل گرفتاری شیعه علی (ع(  بی تفاوت بود"، گفت: مهرانه به دستور صریح قرآن پایه ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در جریان بازدید خیران و مردم شهرستان خدابنده از کلینیک رادیوتراپی مهرانه اظهار کرد: ما مسلمانان بنا به فرمایش قرآن کریم باید در کارهای خیر از یکدیگر سبقت بگیریم.

مهندس وثوق با عنوان این که " مگر می شود در مقابل گرفتاری شیعه علی (ع) بی تفاوت بود"، گفت: مهرانه به دستور صریح قرآن پایه ریزی شده است.

بنیانگذار انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با بیان این‌که مهرانه در کنار درمان بیماران، برنامه‌های حوزه پیشگیری را با جدیت پیگیری می‌کند، افزود: برنامه‌های سلامت‌محور این مجموعه در 4 حوزه از جمله ترویج مصرف غذای سالم و حضور کارشناسان و دست‌اندرکاران مربوطه در مدارس، عدم استعمال سیگار و دخانیات و توجه جدی به ورزش و در نهایت برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان و دختران با جدیت پیگیری می‌شود.
آخرین اخبار