• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در بازدید از غرفه‌های مهرانه در نمایشگاه کاسپین

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان: موافقت‌های اولیه برای ساخت موزه مهرانه اخذ شد/ تلاش برای ایجاد نخستین موزه تخصصی بخش خصوصی زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

موافقت‌های اولیه برای ساخت موزه مهرانه اخذ شد/ تلاش برای ایجاد نخستین موزه تخصصی بخش خصوصی زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از تلاش‌های تخصصی این دستگاه برای صدور مجوزهای لازم جهت ایجاد نخستین موزه تخصصی بخش خصوصی زنجان در مهرانه خبر داد و گفت: موافقت‌های اولیه برای ساخت موزه مهرانه اخذ شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، یحیی رحمتی در بازدید از غرفه‌های مهرانه در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن اظهار کرد: غرفه‌های مهرانه حاصل زحمات انسان‌هایی است که به دلیل عشق به همنوع برپا شده است و این یعنی هنوز کسانی هستند که مهر و محبت بی‌دریغشان را به یکدیگر ابراز کنند که بسیار قابل تقدیر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در مورد اقدامات این دستگاه برای ایجاد موزه مهرانه نیز گفت: موافقت‌های اولیه برای ایجاد موزه مهرانه اخذ شده و قرار است نشست‌های مربوطه با مسئولان مهرانه در هفته آینده برگزار گردد.

وی با عنوان این‌که متعهد شده‌ایم تا طرح محتوایی که پلان مدیریتی را مشخص وتعیین می‌کند را آماده کنیم، افزود: توجه به این موارد، زمینه لازم جهت صدور مجوزهای مربوطه برای ایجاد نخستین موزه تخصصی بخش خصوصی استان زنجان است.

رحمتی با علام این‌که "شخصاَ به عنوان خیر مهرانه این کار را با جدیت پیگیری می‌کنم"، زمان لازم برای تحقق این امر را دو سال عنوان کرد.
آخرین اخبار