• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آزمایشگاه فوق تخصص و بخش شیمی‌درمانی مهرانه تا 2 ماه دیگر افتتاح می‌شود

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه خبر داد: آزمایشگاه فوق تخصص و بخش شیمی‌درمانی مهرانه تا 2 ماه دیگر افتتاح می‌شود

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه خبر داد:

آزمایشگاه فوق تخصص و بخش شیمی‌درمانی مهرانه تا 2 ماه دیگر افتتاح می‌شود

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه از افتتاح آزمایشگاه فوق تخصص و بخش شیمی‌درمانی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تا 2 ماه دیگر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه در بازدید اعضای هیئت مدیره دفتر نمایندگی وکلا و مشاوران حقوقی استان زنجان از کلینیک رادیوتراپی مهرانه اظهار کرد: خوشبختانه مهرانه با یک تیم قوی کارشناسی در حوزه‌های علمی، فنی و مهندسی، پزشکی و درمانی، خدماتی و اجرائی توانسته است به تمامی برنامه‌های از پیش تهیه شده خود جامه عمل بپوشاند.

وی با اعلام این‌که مهرانه در پیشبرد برنامه‌هایش همواره خود را قدردان مهرورزی‌های 100 خیر زنجانی می‌داند، تصریح کرد: خشت خشت این مجموعه با نیات پاک و خالص شکل گرفته است.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به ارائه خدمات دقیق و تخصصی پزشکی و درمانی در حوزه رادیوتراپی به بیماران از اقصی نقاط ایران خاطرنشان کرد: به منظور بررسی دقیق اقدامات انجام گرفته درمانی در این کلینیک و پیگیری سلامتی مراجعه‌کنندگان، هر 6 ماه یکبار با بیماران تحت درمان قرار گرفته تماس حاصل می‌شود.

وی با اشاره به گام‌های طلائی مهرانه در مسیر درمان دقیق و ارائه خدمات پزشکی و تخصصی از افتتاح آزمایشگاه فوق تخصص و بخش شیمی‌درمانی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تا 2 ماه دیگر خبر داد.
آخرین اخبار