• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزیده‌ای از برنامه‌های سال 96 کمیته بانوان مهرانه

مسئول کمیته بانوان مهرانه: برنامه‌های سال 96 کمیته بانوان مهرانه تدوین شد/ جذب مشارکت‌های مردمی برای ارائه خدمات باکیفیت به بیماران

مسئول کمیته بانوان مهرانه:

برنامه‌های سال 96 کمیته بانوان مهرانه تدوین شد/ جذب مشارکت‌های مردمی برای ارائه خدمات باکیفیت به بیماران

مسئول کمیته بانوان مهرانه از تدوین برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری و سایر برای ارائه خدمات باکیفیت به بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان درسال 96 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته بانوان مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن با اشاره به برنامه‌های این کمیته در سال 96 اظهار کرد: کمیته بانوان مهرانه در راستای ارائه خدمات باکیفیت کمیته‌های این انجمن ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری و سایر را برگزار می‌کند.

خانم گرانمایه با بیان این‌که با همکاری کمیته مددکاری، اسپانسر برای برگزاری مراسمات هدف به منظور ایجاد روحیه نشاط در بین بیمارانی که در حال گذراندن دوره‌های شیمی‌درمانی و رادیوتراپی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر هر یکشنبه‌ها برنامه عیادت از بیماران در دستور کار است که در سال 96 در اولین، دومین، سومین و چهارمین روز یکشنبه هر ماه به ترتیب برنامه‌های مناسبتی اعم از جشن و یا مراسم عزاداری، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی، ورزش و نمایش فیلم را اجرایی کنیم.

وی برپایی بازارچه‌های مناسبتی و فصلی که در سال به طور متوسط به حدود 7 مورد می‌رسد، عنوان کرد: حدود 15 خیر در کمیته بانوان مهرانه برای برگزاری منظم این برنامه‌ها همکاری می‌کنند.

مسئول کمیته بانوان مهرانه جذب مشارکت‌های مردمی برای بهبود هر چه بهتر امور را از برنامه‌های مهم این کمیته اعلام کرد و افزود: معتقدیم با جذب خیران می‌توانیم در ارائه خدمات باکیفیت به بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان مؤثر واقع شویم.
آخرین اخبار